Gravatar

#1 NightHawk 17 år siden

Så er der gang i semifinalerne. Lige nu er det anden halvleg mellem Zenit og Bayern Munchen i st. Petersborg. Første kamp sluttede 1-1 i Munchen og lige nu står den, hold nu fast...3-0 til Zenit.

Farveller til Kahn og co, ser det ud til.

Om cirka 1 time hopper Martin Jørgensen og Fiontina på banen mod Glasgow Rangers. Jeg krydser fingre for, at Fiontina kan ordne sagerne på hjemmebane. 0-0 efter første kamp.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 dyg 17 år siden

Har siddet og set kampen mellem Zenit og Bayern indtil nu.. Hold fast jeg jubler! Hvor er det dog dejligt at se Bayern få smæk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 dyg 17 år siden

Bwahahahaha!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 NightHawk 17 år siden

# 2 -

Helt enig. Zenit spiller Bayern baglæns ud af banen og virker langt mere boldsikre og er fuld fortjent foran. Jeg sidder sgu også og fryder mig lige. :)

Hehe, og så blev det lige 4-0 til Zenit.

Avs,...Kayser Franz er garanteret pissed lige nu.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5 NightHawk 17 år siden

Med det spil og den vilje Fc Zenit lægger for dagen, ja så bliver det, ligegyldigt om det blir Fiontina elle Rangers de skal mødes et brag af en finale i Manchester.

Nerver synes Zenit heller ikke at kende til, så de spiller højst sansynligt ligeså stilsikkert ud over stepperne i finalen.

Nå, så må vi se om Martin Jørgensen har taget de rigtige støvler på i aften...Kick off om få minutter på 3+.
Gravatar

#6 NightHawk 17 år siden

Ligeså tjubang agtig den første kamp mellem Zenit og Bayern var, ja ligeså gabende kedelig har mødet mellem Fiontina og Rangers været.

Hvis der sku' ha' været scoret så burde det ha' været Fiontina, men det blir kun lige ved og næsten hele tiden, så altså 0-0 stadigvæk. Suk!

5 min. mere og så står den på forlænget spilletid.

Så scor dog snart en eller anden for pokker da!
Gravatar

#7 filmz-sanjo 17 år siden

Det er virkelig en kedelig kamp, at rangers er kommet så langt fatter jeg ikke. De har intet at byde på. Forlænget spilletid nu..
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#8 NightHawk 17 år siden

Så er der 2 min. til straffespark afgørelse.

Imponerende så mage gange de ikke har ramt målet.
Gravatar

#9 filmz-sanjo 17 år siden

wow. Rangers er videre.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#10 NightHawk 17 år siden

Nej, nej, nej...Vieri for satan da!

Så lykkedes det minsanten for Rangers at fedtspille sig til finalen...gaaab de spiller kedeligt.

Skriv ny kommentar: