Jeg kan på vegne af Michael fortælle at Ugens filmz ikke kommer i denne uge pga. eksamener, men at han vender tilbage i næste uge med den sidste Ugens filmz.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
OK. Kan folk så ikke anbefale nogle seværdige film, der bliver sendt i løbet af ugen, i denne tråd ?
Kan selv lægge ud med;
The Killer -Torsdag kl 22.25 på DR1
Originaltitel: Die xue shuang xiong Den varmhjertede lejemorder Jeff siger ja til et sidste job for at tjene penge til sin udkårne. Ved et uheld sårede han hende under sin sidste opgave, og hun risikerer at blive blind, hvis ikke hun bliver opereret. Men Jeff bliver forrådt og jages på livet af både politiet og sin tidligere boss. Uegnet for børn. Medvirkende: Jeff: Chow Yun-Fat, Li: Danny Lee og Jennie: Sally Leh. Instruktion: John Woo.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Tak, jeg har netop afleveret eksamensopgaven. Så lad mig citere Frank Darabont der for et par uger siden sagde: "Jeg har udført mit arbejde, så nu er resten i Guds hænder."
#1 Morbid 22 år siden
Kan jo ikke leve uden den gode tv-guide :)
#2 davenport 22 år siden
#3 chandler75 22 år siden
#4 Morbid 22 år siden
Kan selv lægge ud med;
The Killer
-Torsdag kl 22.25 på DR1
Originaltitel: Die xue shuang xiong Den varmhjertede lejemorder Jeff siger ja til et sidste job for at tjene penge til sin udkårne. Ved et uheld sårede han hende under sin sidste opgave, og hun risikerer at blive blind, hvis ikke hun bliver opereret. Men Jeff bliver forrådt og jages på livet af både politiet og sin tidligere boss. Uegnet for børn. Medvirkende: Jeff: Chow Yun-Fat, Li: Danny Lee og Jennie: Sally Leh. Instruktion: John Woo.
#5 Michael Andersen 22 år siden
Morbid, jeg sidder netop i dette øjeblik og opdaterer artiklen fra i sidste uge med den kommende uges seværdige filmz, så du skal nok få dit fix :)
#6 davenport 22 år siden
#7 Morbid 22 år siden
Held og lykke herfra også
#8 Michael Andersen 22 år siden
... naaah, dårligt eksempel! :)
#9 Morbid 22 år siden
#10 Kalle Ferm 22 år siden