Ja nu har jeg set en del post af folk der ik kan li den film ud fra trailerne. og folk der syns den ser fed ud fra det de har set fra traileren.. syns jeg vil samle det et sted så folk kan holde styr på det.. Det første jeg vil sige er, DAMM jeg glæder mig til den film for den ser for nice ud!! Og så kommer folk og siger "Ja men traileren bruger musik fra matrix" og hva så? Matrix 2 brugte musik fra Driven (skod racer film med Stallone) men der var ik nogen der råbte højt!
Alt i alt syns jeg det ser ud som en action film med gode kamp-scener og action-scener ligesom matrix og ligende, og mere regner jeg ik fra den... Men hva syns alle andre om den? både fra trailer, og filmen evt.? kunne jo være der var nogen der havde set den..
#1 filmz-Bartman 19 år siden
Det første jeg vil sige er, DAMM jeg glæder mig til den film for den ser for nice ud!!
Og så kommer folk og siger "Ja men traileren bruger musik fra matrix" og hva så? Matrix 2 brugte musik fra Driven (skod racer film med Stallone) men der var ik nogen der råbte højt!
Alt i alt syns jeg det ser ud som en action film med gode kamp-scener og action-scener ligesom matrix og ligende, og mere regner jeg ik fra den...
Men hva syns alle andre om den? både fra trailer, og filmen evt.? kunne jo være der var nogen der havde set den..
#2 akerman 19 år siden
#3 stefsims 19 år siden
#4 thomas040 19 år siden
link til rotten
#5 filmz-Bartman 19 år siden