Modtog brev fra Gyldendal i fredags ... UlveBrigaden har været på den store bogmesse i Frankfurt, og der skulle efter sigende være udvist interesse for den. Men lad os nu se, om det bliver til noget!
På torsdag skal jeg i studiet for at indtale den første tredjedel af bogen. Er sgu lidt smånervøs ... Det ku' være, at jeg skulle skære lidt ned på smøgerne og drikke kamillethe i stedet for stærk kaffe. I hvert fald aftenen inden.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Har du forresten læst/hørt noget af Christopher Brookmyre, jeg har tygget mig igennem et par stykker de par gange jeg har kørt nordpå i Sverige på ferie, Die Hard på steroider plus det løse.
#1 Captain Vallo 19 år siden
Tusind tak for al jeres interesse, opbakning og rygtespredning, filmzfolk!
Blandt andet takket været jer, er UlveBrigaden faktisk begyndt at sælge til andre end mine egne venner og familie.
=D
Det nye nummer af Fanzine ...
Og så er der min hjemmeside, der stadig ikke er bygget færdig.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#2 McPeter 19 år siden
Så lige på politikken:
;-)
Lortehumor har bare ALTID været sjovt... :-D
#3 McPeter 19 år siden
#4 filmz-sanjo 19 år siden
#5 Captain Vallo 19 år siden
Tak ska' du ha', McPeter.
Ja, der er ikke noget, der kan slå en god pruttejoke.
hehe
Tak for det!
;)
then why is my arse
#6 Captain Vallo 19 år siden
UlveBrigaden har været på den store bogmesse i Frankfurt, og der skulle efter sigende være udvist interesse for den. Men lad os nu se, om det bliver til noget!
På torsdag skal jeg i studiet for at indtale den første tredjedel af bogen. Er sgu lidt smånervøs ...
Det ku' være, at jeg skulle skære lidt ned på smøgerne og drikke kamillethe i stedet for stærk kaffe.
I hvert fald aftenen inden.
then why is my arse
#7 lagoni 19 år siden
#8 cyberzed 19 år siden
Har du forresten læst/hørt noget af Christopher Brookmyre, jeg har tygget mig igennem et par stykker de par gange jeg har kørt nordpå i Sverige på ferie, Die Hard på steroider plus det løse.
#9 Patriarch 19 år siden
#10 filmz-Bruce 19 år siden