Ja, den er ikke perfekt, men jeg vil heller ikke sige, at den er bundelendig, som så mange påstår. Og nej, jeg mener faktisk ikke, det er Bruce Willis' dårligste film. Jeg husker en film ved navn Hudson Hawk, som jeg slet, slet, slet ikke brød mig om. For ikke at tale om Death Becomes Her eller Look Who's Talking Too.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
avv der ramte du så lige et ømt, punkt jeg kan nemlig godt li HudSon hawk, synes det er en meget overgearet og lystig Willis man ser der i, Ok han synger måske ikke det beste, men han spiller nu mundharpe ret godt.
minuset i filmen er nok snare skurkinden ewhh jegkan bare ikke tage hende.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tjaeh, jeg brød mig bare slet ikke om Hudson H. Bruce har været med i en hel del film, som jeg ikke kan lide, men der er virkelig også mange fantastiske film, han har været med i. Hvordan vi placerer dem, er jo op til vores individuelle meninger ;-)
PS: Ja, skurkinden i Hudson H. er ret slem.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Jeg mener at en af mine "guilty pleasures" film "Addicted to love" på sin vis er undervurderet - mere ondskabsfuld end de fleste mainstream us komedier.
______________________________________________________________ When I was a kid, my father had this dog that started to get all weak and sickly. He takes it to the vet, he examines it and says a maggot must have laid eggs in the dog's butt. The baby maggots have crawled up, now they've started to grow, and eventually they're gonna eat the dog alive from the inside. He says it should be put to sleep, because it's an old dog anyway. But father won't do it. He takes the dog home, he puts it on the bed, he reaches up into the dog, picking out the maggots with his finger, one by one. It takes him all night, but he gets every last one. That dog outlived my father. That's love, Sam.
#11 filmz-gofferoffer 20 år siden
#12 elwood 20 år siden
minuset i filmen er nok snare skurkinden ewhh jegkan bare ikke tage hende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 filmz-gofferoffer 20 år siden
PS: Ja, skurkinden i Hudson H. er ret slem.
#15 evermind 20 år siden
#16 jessup 20 år siden
When I was a kid, my father had this dog that started to get all weak and sickly. He takes it to the vet, he examines it and says a maggot must have laid eggs in the dog's butt. The baby maggots have crawled up, now they've started to grow, and eventually they're gonna eat the dog alive from the inside. He says it should be put to sleep, because it's an old dog anyway. But father won't do it. He takes the dog home, he puts it on the bed, he reaches up into the dog, picking out the maggots with his finger, one by one. It takes him all night, but he gets every last one. That dog outlived my father. That's love, Sam.
#17 davenport 20 år siden
#18 dyg 20 år siden
#19 wiseguy 20 år siden
Den film skal vist tjekkes ud...