Emmer af atmosfære og erotik. Ebert skrev: A film this simple can best be appreciated by a fairly sophisticated viewer, I think - hehe :)
Door in the floor 6.8 Den eneste film, som har fået mig til at ønske at være teenager igen. Bridges og Bassinger er toppen!
Hellboy 6.7 Sådan må det se ud, når Jim Jones Guyana selvmords sekten overføres til IMDB ratere. Her giver det sig udslag i et kollektivt hjernedødskriterie. Hellboy, en af de mest vellykkede superhelte filmatiseringer, med moden og selvdistancerende ironi, uden at være respektløs overfor genren. Hvem fanden er Superman?
#2 Den film hader jeg :o) #10 Ja, den er faktisk udemærket.
Constantine 6.6 Kanon film! Gav den også 5/6, da jeg i tidernes morgen anmeldte den her på Filmz.
Zoolander 6.2 Én af de absolut mest undervurderede komedier. Der er så mange geniale detaljer.
Young Guns 6.5 Young Guns II 5.8 Judge Bristol: ...and there be hanged by the neck till he be dead, dead, dead. Now, do you have anything to say, young man? William H. Bonney: Yes I do, your Honor. You can go to hell, hell, hell
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Hudson Hawk 5.2 Denne lille kiksede komedie gør det for mig hver gang, fortjener ihvertfald et 6 tal!
The Ninth Gate 6.5 Når det gælder mystery genren, er denne film kun overgået af "Mulholland Drive" i min verden, 9 herfra!
Be Cool 5.6 Kikset fortsætter, men jeg er flad af grin hver gang, solid 6.5'er.
Secret Window 6.4 Denne film blev svinet groft til da den lige var landet, og jeg fattede aldrig hvorfor, både depp og turturro er genial i denne herlig thriller.
Reign of Fire 5.8 Også en meget udskældt film, syns da den slår MANGE af de nyere action film derude, og så den med drager :P - 6.5 herfra.
Skriv gerne hvis er enige eller mener jeg er helt forrykt :>
The Core: Du er forrykt! Robin Hat: Enig. Mission to Mars: Næsten enig. Red Planet: Du er forrykt! 2010: Du er forrykt! Doc Hollywood: Næsten enig. Golden Child: Næsten enig. Coming to America: HELT ENIG! Hudson Hawk: DU ER TOTALT FORRYKT!!! The Ninth Gate: Enig. Be Cool: Du er forrykt. Secret Window: Du er forrykt. Reign of Fire: Du er jo praktisk talt bindegal i roen ;o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#11 filmz-Bruce 18 år siden
Emmer af atmosfære og erotik. Ebert skrev:
A film this simple can best be appreciated by a fairly sophisticated viewer, I think - hehe :)
Door in the floor 6.8
Den eneste film, som har fået mig til at ønske at være teenager igen. Bridges og Bassinger er toppen!
Hellboy 6.7
Sådan må det se ud, når Jim Jones Guyana selvmords sekten overføres til IMDB ratere. Her giver det sig udslag i et kollektivt hjernedødskriterie. Hellboy, en af de mest vellykkede superhelte filmatiseringer, med moden og selvdistancerende ironi, uden at være respektløs overfor genren. Hvem fanden er Superman?
The Bridges of Madison County 6.9
Clinten er overbevisende i denne, i mine øjne, herlige romantiske film.
#12 chuck 18 år siden
#10 Ja, den er faktisk udemærket.
Constantine 6.6
Kanon film! Gav den også 5/6, da jeg i tidernes morgen anmeldte den her på Filmz.
Zoolander 6.2
Én af de absolut mest undervurderede komedier. Der er så mange geniale detaljer.
Young Guns 6.5
Young Guns II 5.8
Judge Bristol: ...and there be hanged by the neck till he be dead, dead, dead. Now, do you have anything to say, young man?
William H. Bonney: Yes I do, your Honor. You can go to hell, hell, hell
#13 filmz-mrhands 18 år siden
Steve Buscemi sidder i intruktørstolen i denne film, der handler om en ung mands strabaser i hans nye tilværelse i San Quentin fængslet.
Medvirkende:
Willem Dafoe
Edward Furlong
Danny Trejo
Mickey Rourke
Tom Arnold
John Heard
#14 chronaden 18 år siden
Mest undervurderede katastrofe film i min bog, den får 7 herfra.
Robin Hood: Prince of Thieves 6.6
Har altid betragtet denne som en af mine yndlings stor-film, 8 herfra.
Mission to Mars 4.9
Måske ikke en film med den største dybde :P - Men den underholder mig alligvel til en soldid 6.5'er.
Red Planet 5.2
Som jeg skriver overfor, soldid underholdning i min bog, en 6.5'er får den.
2010 6.5
Nu ikke så meget undervurderet, vil give den 7.
Doc Hollywood 5.7
En af mine yndlings feel-good film, næsten på højde med Dirty Dancing, en 7'er fra min feminine side... ^^
The Golden Child 5.3
Altid fundet denne film herlig, MY BROTHER NUMSI! :D - 7 herfra.
Coming to America 6.7
En af mine all-time favorit komedier, 8 med pil op herfra!
Hudson Hawk 5.2
Denne lille kiksede komedie gør det for mig hver gang, fortjener ihvertfald et 6 tal!
The Ninth Gate 6.5
Når det gælder mystery genren, er denne film kun overgået af "Mulholland Drive" i min verden, 9 herfra!
Be Cool 5.6
Kikset fortsætter, men jeg er flad af grin hver gang, solid 6.5'er.
Secret Window 6.4
Denne film blev svinet groft til da den lige var landet, og jeg fattede aldrig hvorfor, både depp og turturro er genial i denne herlig thriller.
Reign of Fire 5.8
Også en meget udskældt film, syns da den slår MANGE af de nyere action film derude, og så den med drager :P - 6.5 herfra.
Skriv gerne hvis er enige eller mener jeg er helt forrykt :>
#15 aknot 18 år siden
#16 chuck 18 år siden
Robin Hat: Enig.
Mission to Mars: Næsten enig.
Red Planet: Du er forrykt!
2010: Du er forrykt!
Doc Hollywood: Næsten enig.
Golden Child: Næsten enig.
Coming to America: HELT ENIG!
Hudson Hawk: DU ER TOTALT FORRYKT!!!
The Ninth Gate: Enig.
Be Cool: Du er forrykt.
Secret Window: Du er forrykt.
Reign of Fire: Du er jo praktisk talt bindegal i roen ;o)
#17 PredatorX 18 år siden
#18 chronaden 18 år siden
#19 PredatorX 18 år siden
#20 chronaden 18 år siden
var nu til #16 jeg skrev :P