Gravatar

#1 fubar 18 år siden

Meget enkelt:

Send linket til en film på imdb, der max har fået et gennemsnit på 7.0, men som du mener har fortjent langt bedre.

Skriv evt hvorfor.

p.s. ved ikke om den har været oppe at vende før

Gravatar

#2 Skeloboy 18 år siden

She's So Lovely, 5,6.

Synes den fortjener hvertfald et 7-tal. Den er kritiseret fordi, der er ingen sympatisk person, man kan følge med, men jeg synes den er fee'
Gravatar

#3 pulse83 18 år siden

The New World (7.0)

Ikke en film der er vildt lavt ratet, men absolut en film der burde ligge højere. Og en film der burde være på Top 250.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#4 Pytter 18 år siden

The Island

Synes jeg er en film som fortjener mellem 7 og 8. Den er dog tæt på at runde 7, men vidste ikke lige hvilken film jeg ellers skulle tænke på.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#5 Bony 18 år siden

A Night At The Roxbury.

En imdb rating på 5,3 synes jeg ikke er helt fair. Jeg elsker denne film. Humoren er simpelthen så plat men den passer perfekt til mig. I min vennekreds er dette altid en film vi vender tilbage til gang på gang. Jeg kan se den gang på gang og more mig lige godt hver gang! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 The Insider 18 år siden

The Last Action Hero 5.6/10

Jeg har altså altid syntes, at The Last Action Hero er en herlig film. Måske ikke fantastisk, men på den danske skala vil jeg nok give den en stor 4'er :-) Jeg synes, den er blevet uretfærdigt nedsablet for at være stupid og tåbelig. Jeg synes selv, at det er en overraskende intelligent, vittig og enormt underholdende parodi af både genren og ikke mindst Hollywood som institution - lidt ligesom Hot Fuzz, som Action Hero ikke er nær så god om, men tematisk er det bare lidt i samme boldgade. Især scenerne i den virkelig verden er herlige, og Arnold tager virkelig dejligt pis på sig selv. Der er sateme også nogle klassiske jokes... "Can I talk to the drugdealer of the house please?" "The bad guys are in there!" "He said you killed Moe Zart" - og den der Hamlet-montage er fucking GENIAL :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Winniepooh 18 år siden

Emma
http://www.imdb.com/title/tt0116191/

6,8

Min egen karakter ligger på 8-9 stykker. Jeg synes det er en virkelig charmerende film.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#8 filmz-cybercow 18 år siden

Pay it forward
http://www.imdb.com/title/tt0223897/

Kun 6,7 / 10 - en virkelig god film som fortjener at ligge på minimum 7. Se denne film sammen med kæresten og hun vil elske dig.
To gange halv hjerne er lig med en kvart !
Gravatar

#9 MouseMickey 18 år siden

The Indian Runner

7/10 på IMDB synes den burde havde mindst 8
Synes virkelig Viggo er genial der i..

The Pledge 6.8/10 også for lidt.. Sean penn er undervurderet!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#10 rasser 18 år siden

The Thirteenth Floor

En overset sci-fi perle. Godt skuespil, god og tilpas indviklet historie og faa men effektive effekter. Fuldstaendig overskygget af The Matrix fra samme aar, der havde mange af de samme grundtanker. Ligger pt. til 6.5 ud af 10 og kunne IMO got vaere minimum 1 karakter hoejere.

Skriv ny kommentar: