Jeg har kun afspillet dvd på min nye computer 1-2 gange, men kan huske at drevet på min gamle computer låste sig til den sidst spillede region efter 5 afspilninger. Er der en måde jeg undgå det på den nye?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg bruger dvd43 - det er glimrende. Det kører i baggrunden, og tager ingen hukommelse at køre. Du behøver heller aldrig åbne programmet, den scanner automatisk den dvd, du smækker i drevet, og cracker selv dit drev til at passe til skivens region.
#6, yes - det fungerer til alt :-) Dit drev vil blive tilpasset til den enkelte skive du putter i drevet, hver gang du gør det. Derefter er det ligemeget, hvilket program, du vil køre dvd'en i.
Derudover er der jo intet ulovligt i det :-) Det gør det jo kun muligt at afspille dvd'er fra hele verden, man har købt. Hvis man derimod vælger at bruge det til at hjælpe med at kopiere noget, så... :-)
No problemo. Det starter automatisk, når du starter maskinen. Så ser du en gul smiley i nederste højre hjørne, som så bliver grøn, når den har scannet dvd'en. Hvis smileyen ikke optræder, så skal du bare starte programmet :-)
#1 lagoni 17 år siden
#2 maniac 17 år siden
Enten det eller anvende et af de utallige programmer til at omgå regionskodningen på en pc. Bruger selv DVD Region Free
#3 elwood 17 år siden
Benytter jeg selv til min pc.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 The Insider 17 år siden
http://www.dvd43.com/
#5 davenport 17 år siden
#6 lagoni 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 The Insider 17 år siden
Derudover er der jo intet ulovligt i det :-) Det gør det jo kun muligt at afspille dvd'er fra hele verden, man har købt. Hvis man derimod vælger at bruge det til at hjælpe med at kopiere noget, så... :-)
#9 lagoni 17 år siden
#10 The Insider 17 år siden