Gravatar

#1 lagoni 17 år siden

Jeg har kun afspillet dvd på min nye computer 1-2 gange, men kan huske at drevet på min gamle computer låste sig til den sidst spillede region efter 5 afspilninger. Er der en måde jeg undgå det på den nye?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 maniac 17 år siden

Hvad er drevets produktnavn? Du skal højst sandsynligt smide ny(hacket) firmware på.

Enten det eller anvende et af de utallige programmer til at omgå regionskodningen på en pc. Bruger selv DVD Region Free
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

Any DVD

Benytter jeg selv til min pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 The Insider 17 år siden

Jeg bruger dvd43 - det er glimrende. Det kører i baggrunden, og tager ingen hukommelse at køre. Du behøver heller aldrig åbne programmet, den scanner automatisk den dvd, du smækker i drevet, og cracker selv dit drev til at passe til skivens region.

http://www.dvd43.com/
War. War never changes.
Gravatar

#5 davenport 17 år siden

Slyngler! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 lagoni 17 år siden

#4 - der står det bruges til kopieringsprogrammer, virker det også til ganske almindelig afspilning i fx Media Player?
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

#5 I believe the word you are looking for is Freedom Figthers 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 The Insider 17 år siden

#6, yes - det fungerer til alt :-) Dit drev vil blive tilpasset til den enkelte skive du putter i drevet, hver gang du gør det. Derefter er det ligemeget, hvilket program, du vil køre dvd'en i.

Derudover er der jo intet ulovligt i det :-) Det gør det jo kun muligt at afspille dvd'er fra hele verden, man har købt. Hvis man derimod vælger at bruge det til at hjælpe med at kopiere noget, så... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 lagoni 17 år siden

Tror jeg prøver DVD43, det lyder umiddelbart som det bedste (og så er det vist gratis). Tak for hjælpen.
Gravatar

#10 The Insider 17 år siden

No problemo. Det starter automatisk, når du starter maskinen. Så ser du en gul smiley i nederste højre hjørne, som så bliver grøn, når den har scannet dvd'en. Hvis smileyen ikke optræder, så skal du bare starte programmet :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: