Gravatar

#11 Åkepool 11 år siden

davenport (6) skrev:
Noget med en cykelkæde?

Det med cykelkæden er da fra "Historien om Kim Skov".

"Kim, din mor gør rent her på skolen.....Der lugter af lort....kolort" og slam!! Det skulle han aldrig ha' sagt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 davenport 11 år siden

Ha ha ja, det er da rigtigt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 Pécuchet 11 år siden

Le Souffle au cœur?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#14 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15 fubar 11 år siden

Dazed and Confused og Kids er mine bedste bud.

Gus Van Sant har lavet nogle gode film, der henvender sig til det yngre publikum
Gravatar

#16 Åkepool 11 år siden

Steffan Rasmussen (14) skrev:
Historien om Kim Skov

Hmm, skulle lige til at skrive til davenport, at "Historien om Kim Skov" er med som bonus-/ ekstramateriale på "Råzone" dvd'en.

Men en gratis visning på youtube er da også iorden :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 inflector 11 år siden

#2 Fucking Åmål er en glimrende film, men vel ikke ligefrem en film til drenge :)

De fleste bud I kommer med er fornutige, hvis det ikke var fordi de er så gamle. Når der er noget der skal appelere til de unge, så er tiden simpelthen løbet film som Zappa og Vil du se min smukke navle. Selv en film som Fucking Åmål har elever svært ved at forholde sig til, da det ikke er verden de kan genkende.

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 Benway 11 år siden

Magi i luften og Vanvittig forelsket er nu begge nye film. Kærestesorger er også ret ny, men den er fortalt i klassisk Malmros-stil.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#19 OxxY 11 år siden

Nu ved jeg ikke hvor ung vi snakker, men American History X rammer rigtig mange vigtige elementer for en ung knægt.

Og hvorfor skulle Åmål ikke du til drenge?

mhs til hvorfor der ikke re så mange henvendt til drenge er tilgengæld rimelig nemt jo, piger i den alder syntes den slags temaer er vildt spændende, hvor drenge helst gamer wow eller vil se action/komedie film, da enhver film der kommer ind på følelser er en tøsefilm, ligemeget hvor meget den nu er rettet mod drenge. Derfor tror jeg lidt alternative indgangsvinkler såsom american history x vil kunne give anledning til noget god debat.
Gravatar

#20 davenport 11 år siden

.. Og lidt curb kissing i skolegården i det store... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: