Synes det er en kanon serie. Den slår Married With Children, bare for at nævne en (som jeg synes er total overrated, men det er så noget andet). Mit spørgsmål er om der er nogen herinde, der ved om man kan købe serien på DVD? Kan ikke finde den, men muligvis nogen ved, om den snart udkommer? Krydser fingre.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Det lader ikke til den er udkommet på DVD, men der er en UNHAPPILY EVER AFTER on DVD petition i gang. Indtil videre har de dog kun 425 "underskrifter"...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Fin nok serie, meeen den slår nu ikke married with children. Har set dem begge ret så meget, og MWC er klart min favorit. Men Bob Goldthwait er nu sjov i rollen som Mr. Floppy.
Kunne helt sikkert godt dyrke et gensyn med dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jack er det ultimative amerikanske idol. Det der også gør serien bedre end Married With Children, er at den tager ting en anelse længere. Og så er der lidt mere variation, samt bedre humor i det, netop pga selvsamme.
Men igen, en smags sag. Meget griner at Niki Coxx (stavehat) er sammen med Bob Goldtwait. Meget god match, hehe
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#1 filmz-female cenobite 21 år siden
Mit spørgsmål er om der er nogen herinde, der ved om man kan købe serien på DVD? Kan ikke finde den, men muligvis nogen ved, om den snart udkommer?
Krydser fingre.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 lagoni 21 år siden
#3 filmz-female cenobite 21 år siden
Nå ser ikke ud til heldet er med mig denne gang.
#4 dyg 21 år siden
Kunne helt sikkert godt dyrke et gensyn med dem.
#5 filmz-female cenobite 21 år siden
Men igen, en smags sag. Meget griner at Niki Coxx (stavehat) er sammen med Bob Goldtwait. Meget god match, hehe