Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

http://www.blu-ray.com/news/?id=6530

Jeg kan huske at jeg så denne film på dvd - det var en meget ubehagelig oplevelse og også fordi jeg vidste hvordan den ville ende og fordi jeg selv så i tv hvad der skete 11. september.

På trods af at filmen var en ubehagelig oplevelse så var den også god og flere scener står stadig i min erindring (Kontrol-tårnet der opdager WTC, Stewardessens skæbne efter at terroristerne overtog kockpittet. Passagerenes 'It's a fake' angreb Filmens uungåelig sluning og den sidste kommentar fra ham der skal flyve flyet).

En form for spoilers og så alligevel ikke - de afslører intet så håber ikke de skal dækkes til - Anyway, det er er en film jeg vil eje HVIS BILLED OG LYD er ordentlig.
Gravatar

#2 The Insider 13 år siden

FANTASTISK! Damn, hvor er jeg glad for den nyhed - tak for at dele den! En af de absolut bedste film nogensinde, og hvor har jeg dog ventet længe på den Blu-ray announcement.
War. War never changes.
Gravatar

#3 Babo Rises 13 år siden

Ikke en jeg har synderligt meget behov for at se igen (og igen) selvom den var ret god og ubehagelig. Så ja, den behøver jeg som sådan ikke eje.
Gravatar

#4 Mark Malmstrøm 13 år siden

nu gælder den jo kun for US og UK men som regel det der udgives i UK finder også vej til DK

Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Jeg synes bestemt det var en fin film, men så absolut ikke mere end det. Jeg sad ikke og var fuldstændig forslået eller lignenede efter filmen, selvom den dokumentariske stil var et godt træk af Greengrass. Om jeg vil have den på BD, vil tiden vise.

Skriv ny kommentar: