Gravatar

#1 filmz-CAADK 17 år siden

hey...har lige logget online for første gang med min playstation 3 og jeg ville lige hører hvordan man kommer ind i US playstation store istedet for den danske?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

to sec. jeg graver lige....

Ahh jeg sku lige finde min guide jeg skrev i sin tid.

Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.

Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.

Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.

Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.

Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.

Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-CAADK 17 år siden

cool...det virker perfekt..... tak for det
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

#3 Your Welcome 8-)
Gravatar

#5 gi-jones 17 år siden

Hvad er fidusen ved den amerikanske store?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 DarkLight 17 år siden

Andre ting. Får før demo'er. Jazz like that.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

#5 i dit tilfælde gi-jones intet det er ja mest henvendt til os der spiller spil på den.
Gravatar

#8 gi-jones 17 år siden

Hey, jeg har købt GTA på byttebørsen i Blockbuster! Det ligner lort på en 40" :) Jeg er bare en anelse for nærig til at købe nye spil.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 elwood 17 år siden

#8 Vent til GTA IV, men hehe det nok også for dyrt til dig hehe.

Hmm men du kan altid hente den nye Blu Ray trailer for Shakira's Koncert Blu-ray hehe.

Skriv ny kommentar: