#1 21 år siden

ok indrømmet, det er et billigt slagstrick det her....

Men altså..

hvem synes I Filmz.dk brugere er den værste...
UB eller PWSA?
Gravatar

#2 filmz-rupert giles 21 år siden

Jeg har "desværre" ikke set nogle film af Herr Boll (men jeg må indrømme at al den dårlige (underdrivelse?) omtale har gjort mig meget, meget nysgerrig!!), men jeg kan da sagtens finde en ting, der giver ham en fordel frem for Anderson: I det mindste fucker Boll kun sine egne film op! Han går ikke rundt og bøffer i vores allesammens yndlings-rumvæsen franchises (okay, hvis man er til Alone in the Dark spillet, så er man måske af en anden mening).

Okay, fair nok. Anderson kan vel lave pæne billeder, hvilket jeg har hørt ikke engang er Bolls stærke side.

Så der står vel stadig 1-1.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#3 filmz-Funkymonkey 21 år siden

sine egne?, sidst jeg tjekkede stod uwe boll ikke bag udviklingen af house of the dead, bloodrayne, alone in the dark eller far cry.
Han "fucker" skam masser af produkter der ikke er hans, at selvsamme spil så aldrig har været særlig stærk på historie-delen er en anden sag, for det var alien 1 jo egentlig heller ikke?

Jeg er ikke fan af hverken pest eller kolera, men modsat de fleste syntes jeg resident evil 1 var god(ikke fantastisk god mind you) jeg har ikke set event horizon selv om "folk" siger det er hans bedste film. så min stemme går til Mr. Anderson
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#4 filmz-Koenig 21 år siden

Mr. Anderson er bedst. Jeg synes sku han gjorde det ok med AVP - det var sku udemærket action ligesom resten af hans film.

Boll, ja han fucker det meste op!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#5 evermind 21 år siden

Øh, mig bekendt gik diskussionen på, hvem der var VÆRST! :)

- og i så fald må min stemme jo gå til Uwe Boll. Intet kan retfærdiggøre det makværk, han kaldte House of the Dead!!

Paul W. S. Anderson gjorde det godt med Event Horizon, og - I er sikkert uenige - jeg syntes faktisk også Soldier var en ganske hyggelig film.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Ja det får jeg så ud af at havde travlt, jeg mente selvfølgelig at Uwe var værst,
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#7 Martindan 21 år siden

Uwe Boll.... synes Paul WS Anderson gjorde et ok arbejde med AVP (ikke den bedste film i nogen af franchisene, men synes nu stadig den er bedre end Alien 4)

Synes også Resident Evil filmene er ganske udmærket og Event Horizon er en sci-fi klassiker (håber Paul snart laver en film af samme standard)

Så... Uwe Boll er klart den værste af de to herrer...
for cryin' out loud......
Gravatar

#8 Outbound Sith 21 år siden

Nu er jeg en af de heldige(?), der har set en hel Uwe Boll-film, og jeg ville ikke ønske for selv min værste fjende, at han blev tvunget til at se "House of the Dead"!!! Magen til usandsynligt talentløst makværk skal man lede rigtigt længe efter (eller skal man bare se "Boogeyman"?)!

Den mand kan jo ikke engang finde ud af at stjæle klichéer! Ikke engang helt basale formler som "flere afklædte piger efterhånden som filmen skrider frem" og "en støt stigende spændingskurve" kan han finde ud af at forevige på film - og det er bare toppen af isbjerget!

"AvP" suttede bagdel, men vi fik da trods alt klædt den kvindelig hovedperson mere og mere af, og den smule spænding, der var, tog til i løbet af filmen og kulminerede ikke efter 20 minutter. Og trods sine mangler og en lam slutning er "Event Horizon" ikke en decideret dårlig film.

Jeg troede aldrig, det her skulle komme fra mig, men jeg foretrækker Paul "What Script" Anderson i denne match-up. Dvs. Uwe Boll er suverænt den værste af de to!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 filmz-Diller82 21 år siden

Har ikke set avp, men hvis den i sammenligning skulle være bedre end alien 4 som efter min mening er den flotteste af de fire film(langt fra den bedste, men flotteste) så må han da kunne noget med billeder, eller bare et eller andet. Men ud fra det fact at jeg aldrig har hørt ros om noget Uwe har lavet, eller gidet se noget han har lavet, så går min stemme som værste til ham.

Syntes event og resident evil 1 er fine film.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#10 Bohemian 21 år siden

har ikk set en eneste af uwe bolls film, men har tænkt mig at se Alone in the dark på et tidspunkt.
Men hvad jeg har høt og læst må det være uwe boll der er den værste fordi jeg(bare hæng mig) kan både lide : Resident Evil, Even Horizon,Avp,Soldier.
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: