#220: Tror nu ikke at du skal være så ked af det med musikvideoerne. Mig bekendt regner pladeselskaberne det for ret god reklame. Ellers ville de nok have skabt sig mere.
En helt film er self lidt en anden ting. Mon ikke den bliver fjernet snart? Det plejer bare være et spørgsmål om at nogen skal henvende sig og klage.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har lige været stillet om 5-6 gange hos GLS før jeg kom igennem til en som kunne "hjælpe" mig. I går skulle de have afleveret en pakke til mig. Men da deres chauffør hverken har GPS eller et kort med, så har han ikke kunne finde min adresse, med det resultat at jeg nu er nød til at vente til i morgen med at få den leveret. Så endnu en dag hvor man skal være hjemme mellem 8-17 for at få en pakke :(
Er lige kommet hjem efter en veloverstået løbetur.
Ja, jeg er sgu hoppet med på modebølgen. Sidst jeg løb var i..? Tjaa, '99..? Så jeg må indrømme at det var en hård omgang. Dog kan jeg med lidt stolthed i stemmen sige at jeg løb de 4 kilometer uden stop eller pauser. :)
Nu er der jo et par semiprof løbere herinde. Hvor tit må man i grunden løbetræne som ny-nybegynder..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#221 gi-jones 17 år siden
En helt film er self lidt en anden ting. Mon ikke den bliver fjernet snart? Det plejer bare være et spørgsmål om at nogen skal henvende sig og klage.
#222 Scherlund 17 år siden
#223 Bony 17 år siden
Ja, jeg er sgu hoppet med på modebølgen. Sidst jeg løb var i..? Tjaa, '99..? Så jeg må indrømme at det var en hård omgang. Dog kan jeg med lidt stolthed i stemmen sige at jeg løb de 4 kilometer uden stop eller pauser. :)
Nu er der jo et par semiprof løbere herinde. Hvor tit må man i grunden løbetræne som ny-nybegynder..?
#224 DarkLight 17 år siden
#225 b e c h 17 år siden
#226 davenport 17 år siden
#227 Bony 17 år siden
#228 b e c h 17 år siden
HUSK nu strækøvelserne, nu- lige efter mens musklerne stadig er varme, og så i aften inden du går i seng. Så biver du lidt mindre øm - ;o)
#229 cyberzed 17 år siden
#230 Bony 17 år siden
Den med strækøvelser før man gik i seng kendte jeg ikke. Den vil jeg benytte mig af. Tak. :)