Gravatar

#1 PredatorX 21 år siden

Da jeg flytter overtager én af mine venner min lejlighed. Han har dog ikke råd til at sidde i den alene, derfor lejes der pr. 1. Marts et værelse ud på omkring 15 m2. Lejligheden er på ialt 63 m2, har nyt køkken, og eget bad og toilet. Det er en taglejlighed med halv-skrå vægge. Ligger 5 min gang til to metro stationer, nærmere betegnet Amagerbro og Lergravsparken. Prisen er på 2500: vand og varme inkluderet. Ligger iøvrigt på en lille lukket vej, så man kan ikke høre nogen form for larm fra Amagrbrogade.

I kan skrive her eller ringe på 26791175, hvis det skulle have nogen form for interesse.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 filmz-Wacker 21 år siden

uh, Det er lige i nabolaget jo :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#3 PredatorX 21 år siden

Ja det må man da sige at det er:-)
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Jeg har en kammerat der nok er interesseret... Kan jeg vende tilbage til dig i morgen?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 PredatorX 21 år siden

Selvfølgelig:-)
Gravatar

#6 chandler75 21 år siden

PredatorX, det bliver alligevel ikke relevant alligevel med værelset - min kammerat er vendt tilbage til kæresten :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 PredatorX 21 år siden

Ahhh hehehe, ja det skal der jo også være plads til:-)
Gravatar

#8 chandler75 21 år siden

Hmm... det bliver måske alligevel aktuelt. Men han synes 2500 kr. er i overkanten. Hvad ville din kammerat sige til 2000 kr.?
Gravatar

#9 PredatorX 21 år siden

Lejligheden er desværre så dyr at det ikke rigtigt kan lade sig gøre at sætte prisen ned:-(
Gravatar

#10 davenport 21 år siden

Hvad blev udfaldet?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: