Kunne være sjovt at høre lidt til jeres værste filmoplevelse som i har haft i biffen i 2004. Så ved man jo nogenlunde hvad man skal holde sig fra på dvd i nær fremtid. Nævn én film som bare for dig gjorde, at du efter kort havde lyst til at forlade salen.
Min værste oplevelse var at se "Godsend" med en vis Robert de Niro....
Jeg er splittet mellem disse to film, som jeg desværre røg ind i til Premiere surprise, hvilket gjorde at jeg blev lidt bange for at gå til det arrangement. :)
Men smag og behag er jo forskellig. Jeg kunne f.eks. godt lide Cellular, som jeg også så til Premiere Surprise. Og ud fra hvad jeg har læst på disse sider, så ved jeg da, at flere godt kan lide de film jeg synes var dårlige. Så nogen brugbar guide til hvad man ikke skal købe på DVD kan det vist ikke helt blive.
Vil ligesom #3 sige Troy... for mit vedkommende er det dog pga. jeg var skuffet over at man med de skuespillere og den historie ikke har fået mere ud af det...!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Må give Loft ret i The Medallion. Jeg tænke godt nok bare: Hvad fanden skete der! Højdepunktet var da jeg fandt en gammel vingummi på gulvet. Selv om jeg brugte 20 min på at skrape den fri ved jeg at jeg ikke gik glip af noget :D
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
#1 filmz-happyhansen 21 år siden
Min værste oplevelse var at se "Godsend" med en vis Robert de Niro....
#2 filmz-Kadann 21 år siden
- Dodgeball
- Cellular aka Final Call
Det var begge ganske frygtelige oplevelser.
#3 filt 21 år siden
#4 Jay El 21 år siden
Zatoichi
Hellboy
Open Water
Men smag og behag er jo forskellig. Jeg kunne f.eks. godt lide Cellular, som jeg også så til Premiere Surprise. Og ud fra hvad jeg har læst på disse sider, så ved jeg da, at flere godt kan lide de film jeg synes var dårlige. Så nogen brugbar guide til hvad man ikke skal købe på DVD kan det vist ikke helt blive.
#5 filmz-Munk 21 år siden
- Steve Carell
#6 chronaden 21 år siden
#7 filmz-bullseye 21 år siden
#8 filmz-Loft 21 år siden
#9 dollaro 21 år siden
#10 filmz-Loft 21 år siden