#13 SÅ håber jeg sandelig ikke, at Pia K og DF lover noget sådant.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15 - Er det ikke sådan man afgør, hvem man skal stemme på? Beholde fokus på sin egen lille ildelugtende navle og hvad der er godt for den, og så skide på, hvad konsekvenserne bliver for omverdenen? Sådan gør de da in the States....
#23 - Ej, ok, så langt ville jeg så heller ikke liiiiige gå ;)
jeg stemmer på Lykketoft/social demokraterne..... så ved I det..... tag notis af det eller lad vær.....
Det er jo det dejlige i et demokrati. Retten til at være uenige :) Min grundholdning er liberal og jeg synes regeringen har klaret de sidste 4 år godt, så jeg satser på genvalg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Synd at Anders Fogh kun giver 1,15 i odds, på Expect. Hans genvalg er da så sikkert som Amen i kirken el. det intime forhold / affære imellem Fogh og Lomborg.
Spøg til side. For engangs skyld tror jeg at vi for nogen spændende head to head diskussioner. Man kan sige hvad man vil om de to valg-haner, MEN Anders og Mogens er nogen af de bedste hoveder i dansk politik. Så det skal nok blive knivskarpt.
PS.: Forøvrigt gir Pia. K omkring odds 500, hvis hun blir statsminister.
Det er muligt, at den Scocialdemokratiske regering ikke var specielt gode, men det var Venstreregeringen da heller ikke.
Inden Venstre kom til, havde vi den laveste arbejdsløshed vi har haft i mange år, men så kom Venstre...
Og af andre ting -
Tidligere kunne vi købe Region 1 film flere steder i Danmark, men så kom Venstre...
Socialdemokraterne fik også indført, at det skulle være lovligt, at kopiere lånte digitale medier, men så kom Venstre...
Dette var bare lidt navlebeskuende ting. Der er flere ting der er forværret i Venstres tid som regering. Nogle af de ting vil jo nok også være blevet forværret med en anden regering, men jeg tvivler på, at en Socialdemokratisk regering vil have forværret ting de selv have sørget for at forbedre så markant som arbejdsløsheden. Jeg er heldigvis ikke selv blevet ramt af arbejdsløsheden - endnu, men jeg kender da nogen der er.
Jeg håber sq på regeringen bliver genvalgt, de har gjort et godt arbejde og bare ved tanken om Lykketoft som repræsentant for familien Danmark giver mig gåsehud. Bendt Bendtsen og De Konservative får min stemme, ingen tvivl.
#21 danschier.dk 21 år siden
#22 Patriarch 21 år siden
#23 filmz-yoshimura 21 år siden
#24 filmz-Kadann 21 år siden
Næh, hvis skal se at få indsat mig som diktator over danmark og senere VERDEN!!!!1 Muuuhahahaha!
Ehm.. jeg mener. :)
#25 21 år siden
#23 - Ej, ok, så langt ville jeg så heller ikke liiiiige gå ;)
#26 Martindan 21 år siden
ej med hensyn til det forstående valg:
jeg stemmer på Lykketoft/social demokraterne..... så ved I det..... tag notis af det eller lad vær.....
#27 filmz-Bruce 21 år siden
Det er jo det dejlige i et demokrati. Retten til at være uenige :) Min grundholdning er liberal og jeg synes regeringen har klaret de sidste 4 år godt, så jeg satser på genvalg.
#28 filmz-Dennis 21 år siden
Synd at Anders Fogh kun giver 1,15 i odds, på Expect. Hans genvalg er da så sikkert som Amen i kirken el. det intime forhold / affære imellem Fogh og Lomborg.
Spøg til side. For engangs skyld tror jeg at vi for nogen spændende head to head diskussioner. Man kan sige hvad man vil om de to valg-haner, MEN Anders og Mogens er nogen af de bedste hoveder i dansk politik. Så det skal nok blive knivskarpt.
PS.: Forøvrigt gir Pia. K omkring odds 500, hvis hun blir statsminister.
#29 Jay El 21 år siden
Inden Venstre kom til, havde vi den laveste arbejdsløshed vi har haft i mange år, men så kom Venstre...
Og af andre ting -
Tidligere kunne vi købe Region 1 film flere steder i Danmark, men så kom Venstre...
Socialdemokraterne fik også indført, at det skulle være lovligt, at kopiere lånte digitale medier, men så kom Venstre...
Dette var bare lidt navlebeskuende ting.
Der er flere ting der er forværret i Venstres tid som regering.
Nogle af de ting vil jo nok også være blevet forværret med en anden regering, men jeg tvivler på, at en Socialdemokratisk regering vil have forværret ting de selv have sørget for at forbedre så markant som arbejdsløsheden. Jeg er heldigvis ikke selv blevet ramt af arbejdsløsheden - endnu, men jeg kender da nogen der er.
#30 ks 21 år siden
Jeg håber sq på regeringen bliver genvalgt, de har gjort et godt arbejde og bare ved tanken om Lykketoft som repræsentant for familien Danmark giver mig gåsehud. Bendt Bendtsen og De Konservative får min stemme, ingen tvivl.