Jeg har en en ipad 2 som jeg havde liggende et halvt år inden jeg brugte den. Jeg har aldrig haft et Mac produkt og udsatte at komme igang. Jeg bruger den hver dag nu og bruger sjældent min computer nu kun til længere mails eller tekster som tager længe at skrive.
Jeg skal nu have en blutooth gps til den og jeg kommer til at få meget glæde af den på rejser - men det kan man med alle tablets. Det vigtigste er at batterierne på en opladning holder så længe som de gør - jeg slukker næsten aldrig min og der er batteri til dagevis.
Mest dét der med at man med Ipad ikke kan overføre direkte fra sin computer til tablet, og at den ikke understøtter flash-player.
Og som sagt så hader jeg itunes :/
Det med flash kommer du til at leve med. Flere og flere mobil/tablet producenter understøtter ikke længere flash og Adobe har hellere ikke tænkt sig at udvikle på flash til mobileenheder længere.
"The P10, it’s believed, will arrive sometime in 2012, with an 11.8-inch WQXGA screen. If you’ve not been keeping up to speed with your acronyms, that means 2560 x 1600 resolution for a pixel density of 256ppi; in contrast, Apple’s new iPad has a 9.7-inch screen with a 264ppi pixel density." "The Exynos 5 Dual is able to overlay a live UI onto a 1080p HD video, while simultaneously processing a live camera preview feed, encoding video in the background, and driving a separate display via HDMI output. Most users will never require that exact mixture of tasks, but it does suggest that the new Exynos will be smooth as melted butter in everyday use."
Personligt vil jeg til enhver tid anbefale Android til folk, der ikke ellers bruger Apple. iTunes virker ikke uden for Apple-miljøet (hvor det til gengæld virker rigtigt godt).
Personligt har jeg både en Galaxy Tab 10.1 og en "New iPad". Eneste plus jeg kan komme på med iPad'en i forhold til Samsungen er multitouch gestures indbygget i OS'et, hvilket jeg elsker. Og her snakker jeg ikke om de gængse pinch-to-zoom og lignende, men de mere "avancerede" som four-fingers-up, open/close hand og så videre, som man kan bruge til utroligt meget nemmere adgang til forskellige aktiviteter.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tænker det på tiden med en ny tablet, ved bare ikke helt hvad det skal være, tænker lidt på Samsung galaxy note 10.1 eller Asus Transformer Pad Infinity. Nogen der kan anbefale en af dem, eller måske en helt anden?
#11 jessup 12 år siden
Jeg skal nu have en blutooth gps til den og jeg kommer til at få meget glæde af den på rejser - men det kan man med alle tablets. Det vigtigste er at batterierne på en opladning holder så længe som de gør - jeg slukker næsten aldrig min og der er batteri til dagevis.
#12 tiany 12 år siden
Det med flash kommer du til at leve med. Flere og flere mobil/tablet producenter understøtter ikke længere flash og Adobe har hellere ikke tænkt sig at udvikle på flash til mobileenheder længere.
#13 gi-jones 12 år siden
#14 HelmerJ 12 år siden
#15 tiany 12 år siden
HTML5
#16 McPeter 12 år siden
http://www.slashgear.com/samsung-is-moments-away-f...
"The P10, it’s believed, will arrive sometime in 2012, with an 11.8-inch WQXGA screen. If you’ve not been keeping up to speed with your acronyms, that means 2560 x 1600 resolution for a pixel density of 256ppi; in contrast, Apple’s new iPad has a 9.7-inch screen with a 264ppi pixel density."
"The Exynos 5 Dual is able to overlay a live UI onto a 1080p HD video, while simultaneously processing a live camera preview feed, encoding video in the background, and driving a separate display via HDMI output. Most users will never require that exact mixture of tasks, but it does suggest that the new Exynos will be smooth as melted butter in everyday use."
#17 HonoDelLoce 12 år siden
Den tablet bliver s'gu lidt af et bæst!
Personligt vil jeg til enhver tid anbefale Android til folk, der ikke ellers bruger Apple. iTunes virker ikke uden for Apple-miljøet (hvor det til gengæld virker rigtigt godt).
Personligt har jeg både en Galaxy Tab 10.1 og en "New iPad". Eneste plus jeg kan komme på med iPad'en i forhold til Samsungen er multitouch gestures indbygget i OS'et, hvilket jeg elsker. Og her snakker jeg ikke om de gængse pinch-to-zoom og lignende, men de mere "avancerede" som four-fingers-up, open/close hand og så videre, som man kan bruge til utroligt meget nemmere adgang til forskellige aktiviteter.
#18 MoH 12 år siden