Gravatar

#1 wimmie 12 år siden

Jeg overvejer at anskaffe mig en tablet, og havde længe vaklet mellem Ipad 3 og den nye Samsung Galaxy. Men nu er jeg blevet anbefalet Motorola Zoom 2, så nu er jeg endnu mere i tvivl.

Jeg er ikke den største fan af Apple og hader itunes som pesten (har Ipod), men kender rigtig mange der har den og er glade for den.
Synes bare det kunne være rart med muligheden for at smide billeder, musik og film direkte på min tablet fra PC'en hvilket Motorola'en tilbyder.

Nogen der kender Motorola Zoom?

Hvad kan I selv anbefale og hvorfor?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 gi-jones 12 år siden

Jeg har en Galaxy Tab 10.1. Den har virket rigtigt godt, men jeg kan mærke at jeg ikke rigtigt kan finde ud af at bruge den. Glemmer altid at lade den op, og foretrækker en rigtig computer. Well, bundlinien er at jeg faktisk har en god oplevelse af funktionaliteten på den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 misuma 12 år siden

Vi har iPad 2 og Den Nye iPad OG begge bruges dagligt, både af sønnike på 8, Matilde på 11, kæresten og jeg...bare for at illustrere hvor versatil vores legetøj er ; )
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 wimmie 12 år siden

Jeg synes Ipad'en har et superfedt look, men jeg er bare bange for at jeg fortryder det hvis jeg køber den frem for Samsung eller Motorola pga. de trælse Apple-begrænsninger - og itunes. Jeg vil gerne af med min smartphone og gå tilbage til en alm. mobil, og så bruge en tablet til alt det sjove i stedet - jeg bruger næsten ikke smartphone-funktionerne på min (lorte)Nokia C7 - udover kameraet.

På den anden side har stort set alle i min omgangskreds med tablet en ipad...

Hmmm....
Gravatar

#5 misuma 12 år siden

Hvilke begrænsninger snakker vi om her? Jeg tror alle typer af tablets har hver deres begrænsninger, spørgsmålet er nok bare hvilke af disse man finder mindst irriterende.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6 davenport 12 år siden

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle bruge en til. Det virker fedt, men selve formålet ryger mig over hovedet. Min søster købte en, og hun havde det sjovt med den et par dage, men så var det ligesom at det gik over..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 tiany 12 år siden

Jeg har en ipad2.

Efter jeg har fået den er min bærbar blevet lagt helt på hylden og hvis jeg skal skrive længere ting, så bruger jeg den stationære computer.
Men jeg forstår godt dit mådehold med itunes, det er noget djævlen har skabt.
Valar morghulis
Gravatar

#8 wimmie 12 år siden

misuma (5) skrev:
Hvilke begrænsninger snakker vi om her? Jeg tror alle typer af tablets har hver deres begrænsninger, spørgsmålet er nok bare hvilke af disse man finder mindst irriterende.

Mest dét der med at man med Ipad ikke kan overføre direkte fra sin computer til tablet, og at den ikke understøtter flash-player.

Og som sagt så hader jeg itunes :/
Gravatar

#9 wimmie 12 år siden

davenport (6) skrev:
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle bruge en til. Det virker fedt, men selve formålet ryger mig over hovedet. Min søster købte en, og hun havde det sjovt med den et par dage, men så var det ligesom at det gik over..

Jeg vil jo gerne af med min smartphone men nogle af dens funktioner vil jeg helst ikke undvære, og jeg gider ikke at se film, spille osv. på den lille skærm.
Og så har jeg jo ikke bil mere, så jeg kører rigtig meget i tog; der ville det også være dejligt at have en tablet. Eller bare for at have noget der var lidt lettere at tage med rundt end min bærbare computer :)
Gravatar

#10 Wangsgaard 12 år siden

Der kommer jo også snart en fra google som skulle være ret billig og fået gode anmeldelser. Den kan snart købes i dk tror jeg. Min kæreste har købt en i england og får der fragtet til dk af en ven i næste måned ø.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: