Gravatar

#1 inflector 19 år siden

Nogen der ved om det er muligt at få fat på kortfilmen Valgaften?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

De fleste biblioteker ligger inde med filmen. Her i Odense har de den både på VHS og DVD!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 inflector 19 år siden

ok takker, selvom jeg dog meget gerne vil eje den, da det både er en suveræn film og meget oplagt til undervisningsbrug.
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Helt enig - det er en glimrende film. Dog tror jeg ikke, at den kan købes, men hæng mig ikke op på det!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 inflector 19 år siden

Jeg kan i hvert fald ikke umiddelbart finde den. Skandale!
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Jeg tog fejl. Har lige undersøgt sagen, og den kan bestilles hos DFI - Det Danske Film Institut - eller hos kort & dok!

"Valgaften" indgår i trilogien "Valgaften - Ernst og lyset - Wolfgang. 3 Oscar-nominerede kortfilm" og koster 125,-

Den kan bestilles her
Gravatar

#7 lagoni 19 år siden

Man kunne også ha' været smart og købt bladet Ekko engang sidste år - 50 kr og man fik den dvd i #6 med :P
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#7 Nemlig ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 inflector 19 år siden

#6 do not mock me :(

Skriv ny kommentar: