Den bedste måde er kommunebiblioteket, hvis de ikke har de filmen bestiller de den bare fra et andet bibliotek, og så for du et brev når du kan hente den på dit eget bibliotek.
Og det er jo gratis og så kan du have den i en uge, og så er det oven i købet lovligt at kopiere den.
Jeg lånte Valgaften på mit bibliotek. Når du alligevel er igang så lån også Eksamen og Ernst & Lyset.
Hvis du er interesseret i novellefilm, så prøv at tage kontakt til Filmhusets Boghandel på telefon Telefon 33 74 34 21 eller e-mail [email protected] og hør den er blandt de film DFI har frigivet til sag, ellers er jeg ret sikker på at du kan låne den via dit lokale bibliotek for de er normalt de eneste sammen med skoler, uddannelsesinstitutioner, daginstitutioner og andre foreninger, som har mulighed for at købe dem.
Jeg så Kontanten for nogle måneder siden, og der bekræftede de at det var lovligt.
Husk nu Eksamen og Ernst & Lyset, rigtige fede film. Jeg kom lige til at tænke på, har du set Cafè Hector (eller også er det Victor). Rigtig fed film også.
#6 Du har vist ret i det med kopiering, var lige inde på kulturministeriets hjemmeside, jeg tror det er lovligt at kopiere så længe det ikke er digitalt
Ja, jeg har set Cafe Hector, den er rigtig god, også med godt skuespil (husker specielt Anders W Berthelsen, men det er lang tid siden jeg har set den) Min far har den vist på video, jeg burde få den set igen
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 lagoni 22 år siden
Har søgt efter Valgaften en del steder, men fandt kun Election Night, en film om valget i UK i 2001 og det var ikke lige det jeg ledte efter :)
Er sådanne film overhovedet udkommet på VHS/DVD?
#2 Guts 22 år siden
Den eneste mulighed er vel at skrive til DR eller TV2 og faa dem til at sende den!
Det vil de som regel!
#3 SpielbergFreak 22 år siden
Den bedste måde er kommunebiblioteket, hvis de ikke har de filmen bestiller de den bare fra et andet bibliotek, og så for du et brev når du kan hente den på dit eget bibliotek.
Og det er jo gratis og så kan du have den i en uge, og så er det oven i købet lovligt at kopiere den.
Jeg lånte Valgaften på mit bibliotek. Når du alligevel er igang så lån også Eksamen og Ernst & Lyset.
#4 lagoni 22 år siden
Ja, tak, jeg fandt dem også på biblioteket for lidt siden, låner dem nok i morgen
Men det er vist ikke lovligt at kopiere film og musik fra biblioteket mere. Mener at det blev ulovliggjort den 1/11 2003
#5 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Held og Lykke !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 SpielbergFreak 22 år siden
Jeg så Kontanten for nogle måneder siden, og der bekræftede de at det var lovligt.
Husk nu Eksamen og Ernst & Lyset, rigtige fede film. Jeg kom lige til at tænke på, har du set Cafè Hector (eller også er det Victor). Rigtig fed film også.
Go` Fornøjelse
#7 lagoni 22 år siden
Du har vist ret i det med kopiering, var lige inde på kulturministeriets hjemmeside, jeg tror det er lovligt at kopiere så længe det ikke er digitalt
Ja, jeg har set Cafe Hector, den er rigtig god, også med godt skuespil (husker specielt Anders W Berthelsen, men det er lang tid siden jeg har set den) Min far har den vist på video, jeg burde få den set igen
#8 lagoni 22 år siden
Tak :)
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
De danske novellefilm bliver med mellemrum også vist på TV2 og DR2.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 cnr 22 år siden