"Kampsportsstjernen er på vej over i en helt anden genre. Van Damme vil forsøge sig i romantiske komedier og fortæller, at han forhandler med folkene bag de to "X-Men"-successer."
Mon det er forhandlinger om, at spille Gambit? - eller, "bare" omkring en romantisk komedie som folkene (producerne formentligt) bag X-Men filmene er ved at lave?
IMO, ville det være fedt at se ham i rollen - hvis altså han bare spiller overbevisende og godt - og sparker røv :)
Hva' Van Damme, jamen jeg troede han var død, det var måske bare filmtrick, da han faldt i døden fra 50'ende etage i onsdagens afsnit af "Las Vegas??? He he he!!!
... nå spøj til side, Van Damme i kærlighedsfilm, COME ON!!!
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Jeg må så indrømme, at jeg, med sor fornøjelse, har set flere film med Van Damme, da hans karriere var på toppen (hvis man kan sige at den har været det), men han skal satme ikke spille Gambit eller nogen anden rolle i X3(pardon my french).
Manden er et overstået kapitel. Det er bare sørgeligt, at han ikke selv kan se det.
#1 filmz-cycron 21 år siden
"Kampsportsstjernen er på vej over i en helt anden genre. Van Damme vil forsøge sig i romantiske komedier og fortæller, at han forhandler med folkene bag de to "X-Men"-successer."
Mon det er forhandlinger om, at spille Gambit? - eller, "bare" omkring en romantisk komedie som folkene (producerne formentligt) bag X-Men filmene er ved at lave?
IMO, ville det være fedt at se ham i rollen - hvis altså han bare spiller overbevisende og godt - og sparker røv :)
#2 filmz-Kadann 21 år siden
#3 cyberzed 21 år siden
#4 evermind 21 år siden
- men det gør manden jo ikke. :(
#5 filmz-The-Real-1 21 år siden
... nå spøj til side, Van Damme i kærlighedsfilm, COME ON!!!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#6 Patriarch 21 år siden
men ak - det er han ikke
#7 Jay El 21 år siden
Manden er et overstået kapitel. Det er bare sørgeligt, at han ikke selv kan se det.
#8 inflector 21 år siden
Der er forøvrigt så meget Van Damme ikke er og en god skuespiller er af de ting.