Jeg leder lige pt. efter nogle fede varulve film. helst af slagsen hvor varulvene er lavet med nogenlunde acceptabel grafik/sminke + ikke oldgamle klassikere hvor det bare er en mand der har fået påklisteret lidt toupé hår i ansigtet. Kort sagt, Store monstre varulve der kan slå fra sig! (men mindre kan nu også gøre det)
Så hvis der er nogle der kan anbefale nogle titler (nye såvel som gamle, så længe at konceptet holder)
har skam Cursed liggende. Den indeholde refter min mening en rimelig god udgave af en varulv. Historien i Cursed derimod er lige til at lukke op og skide ned i, det gælder også de to hovedroller i filmen... de burde ikke ha lov til at acte!
jeg synes cursed var ganske underholdende, ingen pragt film, men jeg synes ikek jeg spildte tiden. Og så var der nogle scener i som bare er uforglemmelige...
især
der til sidst hvor Varulven giver fingeren til hende pigen, det havde jeg grineren over længe
Ellers er der jo udmærkede film som: Silver Bullet og Ginger Snaps
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Så den her som knejt, og mindes den var fed. Synes sikkert den stinker i dag hvis jeg så den igen. "Full Eclipse": http://www.imdb.com/title/tt0106980/
Med Mario Van Peebles... LOL!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 filmz-da monstar 19 år siden
helst af slagsen hvor varulvene er lavet med nogenlunde acceptabel grafik/sminke + ikke oldgamle klassikere hvor det bare er en mand der har fået påklisteret lidt toupé hår i ansigtet. Kort sagt, Store monstre varulve der kan slå fra sig! (men mindre kan nu også gøre det)
Så hvis der er nogle der kan anbefale nogle titler (nye såvel som gamle, så længe at konceptet holder)
#2 filmz-Bruce 19 år siden
An american werewolf in London
#3 kasper0204 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 kasper0204 19 år siden
Den er jo instrueret af Wes Craven (Scream-filmene)... :p
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 filmz-da monstar 19 år siden
#8 filmz-Koenig 19 år siden
især
Ellers er der jo udmærkede film som: Silver Bullet og Ginger Snaps
homo proponit sed Deus disponit