De røg vist nok over en grænse for, hvor meget der kan købes fra Danmark, før de skal lægge moms oveni, og det er muligvis for besværligt at skabe et system, der øger prisen for danskere, men ikke andre. Fra en gammel e-mail:
We have had to suspend delivery to Denmark for the time being. I am sorry to say that Danish Tax Legislation means that we can no longer deliver to Denmark without incurring losses on each sale. However, we hope to be able to remedy this situation in January 2009.
De fik det op at køre midlertidigt i 2009, men jeg tror som sagt, at det simpelthen er for upraktisk for dem, for de er gået tilbage til ikke at ville sende til Danmark, medmindre man bruger Paypal, og så er der heldigvis ingen problemer med at sende til DK.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Tusind tak, rockysds! Så gik ordren igennnem. Er blevet lidt træt af Forbidden Planets lagsomme transaktioner og alt for enigmatiske og dyre forsendelses omkostninger.
#1 JannikAnd 14 år siden
Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor Book Depository ikke længere fragter varer til Danmark?
#2 rockysds 14 år siden
We have had to suspend delivery to Denmark for the time being. I am sorry to say that Danish Tax Legislation means that we can no longer deliver to Denmark without incurring losses on each sale. However, we hope to be able to remedy this situation in January 2009.
De fik det op at køre midlertidigt i 2009, men jeg tror som sagt, at det simpelthen er for upraktisk for dem, for de er gået tilbage til ikke at ville sende til Danmark, medmindre man bruger Paypal, og så er der heldigvis ingen problemer med at sende til DK.
#3 chandler75 14 år siden
Ok, det viste jeg ikke - rart at vide.
Man kan også købe fra dem uden problemer (med VISA) via Amazons markedsplads.
#4 JannikAnd 14 år siden