Tidligere på året var der nogle der foreslog at lave et arrangement, hvor interesserede brugere fra Filmz kunne mødes til film og evt. spisning Jeg ved at da foreslaget blev fremsat var der ikke tilstrækkeligt med personer, der var interesseret. Betyder det at det helt er taget af tapetet for bestandigt? Personligt kunne jeg stadig godt tænke mig at det blev til noget, men jeg er måske den eneste.....??
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Det kunne da være fint hvis der kom sådan noget, jeg blev nødt til at melde fra sidste gang pga manglende overnatningsmuligheder. Det var ellers et godt initiativ af Crystalstar1200 dengang.
Hvis det skal være noget i stil med det der blev foreslået sidst, er der nok en del arbejde bag, som måske er lidt svært at få tid til...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#2 - vil du vove at påstå at du som en af de få aktive filmz-piger havde svært ved at finde overnatningsmuligheder i et mandedomineret forum? ;-) Så har du da vidst ikke forsøgt nok?! :-)
Det kunne da være hyggeligt med sådan et arrangement - hvem tør lægge hus til ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1: Det er bestemt ikke taget af tapetet :) der vil helt sikkert blive afholdt mindst et filmz arrangement næste år - det tør jeg næsten godt garantere. Men lige hvad det bliver er endnu uvist - måske noget filmrelateret.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#9 Det er meget fint, men hvem har mulighed for at sætte gang i noget? Dig f.eks :) ? ....og tanken var jo fra starten, at de skulle være filmrelateret ;) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#1 filmz-Asta 21 år siden
Jeg ved at da foreslaget blev fremsat var der ikke tilstrækkeligt med personer, der var interesseret.
Betyder det at det helt er taget af tapetet for bestandigt?
Personligt kunne jeg stadig godt tænke mig at det blev til noget, men jeg er måske den eneste.....??
#2 lagoni 21 år siden
Hvis det skal være noget i stil med det der blev foreslået sidst, er der nok en del arbejde bag, som måske er lidt svært at få tid til...
#3 McPeter 21 år siden
#4 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#5 JannikAnd 21 år siden
Touché.
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 JannikAnd 21 år siden
Jeg kan se, at du bor i Mordor, så jeg foreslår, at det ikke holdes hos dig...
#8 lagoni 21 år siden
#9 filmz-vassago 21 år siden
#10 filmz-Asta 21 år siden
....og tanken var jo fra starten, at de skulle være filmrelateret ;)
-