Gravatar

#1 Cowabunga 18 år siden

Jeg har netop set Spiderman 3, men der er en ting der undrer mig. Så vidt jeg kan se, overtager symboitten kun dragten, og ikke selve Peter Parker? For ellers ville han vel blive et "monster" ligesom Venom? For troede at symboitten behøvede en levende organisme at binde sig til.
Men noget der virkelig undrer mig, er om der er en årsag til at Eddie Brock som Venom, forvandles til et væsen der minder rimelig meget om en ond Spiderman, som også kan skyde med en slags spindelvæv. Har det noget at gøre med Eddies had til Spiderman, eller fordi symboitten sidst sad på ham? Eller er det udelukkende for at det er sejt med et Spiderman lignende uhyre?
Gravatar

#2 filmz-DocDoom 18 år siden

#1: Nu ved jeg ikke noget om det, så det bliver et gæt: Måske beholder symbiot-dragten lidt personlighed fra hver individ, som den har "angrebet" - derfor Spiderman-trækkene?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#3 thomas040 18 år siden

symbioten antager de værste af den persons træk som den binder sig til... i tilfældet af peter var det ikke så slemt, men undertrykt vrede som kom op til overfladen.... udseendet har den fået ved at kopiere hans dragt, og det bringer den videre med sig plus nogle af peters evner over i brock, hvis personligheds svagheder bliver forstærket... i det her tilfælde hadet til peter parker...
Failure is a zero out.
Gravatar

#4 filmz-DocDoom 18 år siden

#3: Tænk hvis Symbioten lige lade turen over Rob Schneider! Fy for et bæst!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#5 Cowabunga 18 år siden

Mange tak for hjælpen. Var også det jeg selv synes lød mest logisk :)

Skriv ny kommentar: