Med nisser er det en anden snak, der er visse forholdsregler at tage i betragtning før et egentligt kast kan indledes: 1) - Man skal tro på dem først 2) - Man skal iføre sig hansker, nisser bider mere end dværge 3) - Man hidser nissen op ved at vise forskellige billeder af Jens Okking 4) - Man fodrer dem ALDRIG efter midnat..... ;)
Aerodynamik er forbudt i nissekast!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 jeg prøvede 4'eren en gang med en nisse, det resultere i at han stod i mit kosteskab og sang jodle birger sange hele tiden (der sker vidst forskellige ting alt efter hvilken race af nisse man har), meget, meget slemt at høre på, gaffa-tapen hjalp heller ikke så meget den bed han bare over.
Så det endte med jeg tog min Mag-light [fast udstyr hos en Senior Spejder] og gennemtævede den bevistløs, men for satan, en nisse kan tage mange slag, dværge er intet i forhold til Nisser, efter den oplevelse holder jeg mig sku til dværge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nisser er rigtigt farlige dyr, og man skal fare med lempe, men hvis man render ind i en dværg der er fuld, så kan tingene vende. Man kan iøvrigt (hvis man har kontakterne iorden) komme med til de illegale pit-fights i Rusland, hvor de ophidser nisser og dværge til en kamp på liv eller død. De lader dem først lugte blod, og så går det løs. Men det er vanskelige arrangementer at få adgang til, da det kontroleres af den russiske mafia, og desuden koster ca. 350$ bare at komme ind. (Dertil souveniers ifa. plastic-dværge og havenisser.)
Jeg kan ikke hjælpe med billetter, da det kan koste mig både job og livet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 davenport 19 år siden
1) - Man skal tro på dem først
2) - Man skal iføre sig hansker, nisser bider mere end dværge
3) - Man hidser nissen op ved at vise forskellige billeder af Jens Okking
4) - Man fodrer dem ALDRIG efter midnat..... ;)
Aerodynamik er forbudt i nissekast!
#142 JannikAnd 19 år siden
Hvilken race er det så, hvor man ganger med 3 og dernæst dividerer med 7?
#143 davenport 19 år siden
#144 JannikAnd 19 år siden
#145 elwood 19 år siden
jeg prøvede 4'eren en gang med en nisse, det resultere i at han stod i mit kosteskab og sang jodle birger sange hele tiden (der sker vidst forskellige ting alt efter hvilken race af nisse man har), meget, meget slemt at høre på, gaffa-tapen hjalp heller ikke så meget den bed han bare over.
Så det endte med jeg tog min Mag-light [fast udstyr hos en Senior Spejder] og gennemtævede den bevistløs, men for satan, en nisse kan tage mange slag, dværge er intet i forhold til Nisser, efter den oplevelse holder jeg mig sku til dværge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 evermind 19 år siden
#147 Captain Vallo 19 år siden
=oD
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#148 davenport 19 år siden
Man kan iøvrigt (hvis man har kontakterne iorden) komme med til de illegale pit-fights i Rusland, hvor de ophidser nisser og dværge til en kamp på liv eller død.
De lader dem først lugte blod, og så går det løs.
Men det er vanskelige arrangementer at få adgang til, da det kontroleres af den russiske mafia, og desuden koster ca. 350$ bare at komme ind. (Dertil souveniers ifa. plastic-dværge og havenisser.)
Jeg kan ikke hjælpe med billetter, da det kan koste mig både job og livet!
#149 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 HelmerJ 19 år siden