Skal man så have sin egen dværg med, eller kan man låne de første par gange imens man finder ud af om det er noget ved? Jeg mener, jeg har ikke lyst til at gå ud og investere i en dyr model med det samme, men hvis jeg køber en discount-dværg og så bliver glad for det, så kommer jeg nok til at fortryde mit køb.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#16 Man kan vel udstyre dem med noget bling bling, så'n guldkæder og sølvkroner på tænderne og den slags. Eller købe specialsyede spandex-trikoter i bedste superheltestil. Up, up and away!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det minder mig om den scene i The Office, hvor de snakker om forskellen mellem en drærg og en mansling, hvor garreth så spøger "What is an Elf, then?".... he he konge scene...
---------------------------------------- Hail to the King, baby! -Ash billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Det er svært at style en dværg. De kan blive så forbandet arrige, hvis det er noget der ikke lige passer dem. Og sådan en bette svend bider altså! Og så husk, at man kan kende kvalitetsdværge på, at de ikke lugter af gær. (De bedste kan iøvrigt købes sort omkring Hobro, hvis det er. Ring evt på 96576200 og hør ad.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Captain Vallo 19 år siden
Tak ska' du ha'...
Phew!
Priserne på dværge er meget svingende. Man kan nogle gange finde dem som samlesæt i Aldi, men de går i stykker når man begynder at kaste med dem.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#13 davenport 19 år siden
#14 evermind 19 år siden
#15 gi-jones 19 år siden
#16 elwood 19 år siden
Tænker pimpe den lidt op, sådan at alle ikke har den samme, jeg tænker hvor fedt er det at alle tropper op med hver deres Warwick Davis klon 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-yoshimura 19 år siden
#18 filmz-Kaffekongen 19 år siden
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#19 davenport 19 år siden
Og så husk, at man kan kende kvalitetsdværge på, at de ikke lugter af gær. (De bedste kan iøvrigt købes sort omkring Hobro, hvis det er. Ring evt på 96576200 og hør ad.)
#20 evermind 19 år siden
Man kan leje dem henne i dværgkast-hallen. Hvis vi er sammen om en bane, bliver det billigere... :)