Stort set alle mine ynglings scener er blevet nævnt. Men jeg ser frem til Sucker Punch, action scenerne i trailerne, ser for vilde ud og overdrevet ud!
Biljagten i "French Connection" er der vist ikke nogen som har nævnt endnu. Den er sublim:
#20 Og så er der også "Munich" som har en række intense scener.
Der er blandt andet denne:
Der er også scenen på hotellet, hvilket jeg faktisk synes er endnu bedre skruet sammen. Desværre kunne jeg ikke finde klip fra det, men den var meget nervepirrende. Samtidig formåede den at få en til at spekulere i det rigtige ved deres mission. Og på den måde sætte sig ind i hovedet på vores hovedperson, spillet af Eric Bana.
#41 Hr. Nielsen 14 år siden
#42 CensoreD 14 år siden
#43 chronaden 14 år siden
#44 MuManden 14 år siden
Der er flere gode i True Lies, men specielt "toiletbesøget" er klasse.
Rambo(4) på ladet af en bil men en ret voldsom gun ;-)
Kill Bill, hvor hun er på besøg hos "The crazy 88"
Jeanne d'arc(1999) hvor de indtager en borg.
No country for old men, hvor der er shootout på hotellet.
#45 Slettet Bruger [4073654919] 14 år siden
#20 Og så er der også "Munich" som har en række intense scener.
Der er blandt andet denne:
Der er også scenen på hotellet, hvilket jeg faktisk synes er endnu bedre skruet sammen. Desværre kunne jeg ikke finde klip fra det, men den var meget nervepirrende. Samtidig formåede den at få en til at spekulere i det rigtige ved deres mission. Og på den måde sætte sig ind i hovedet på vores hovedperson, spillet af Eric Bana.
#46 Waldca 14 år siden
#47 BN 14 år siden
Fixed.
#48 BN 14 år siden
Jeg vidste, at der gemte sig en fornuftig filmfan inde i dig!
;-)
#49 IK 14 år siden
Ja, en virkelig intens scene. Nu kom jeg i tanke om slutningen i A History Of Violence, som også er ultra brutal. :)
#50 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem