Gravatar

#11 JannikAnd 20 år siden

Det må du så om. eEg synes overhoved ikke, den kan sammenlignes med de øvrige tre films niveau.
Gravatar

#12 squee 20 år siden

#1 Hvad fanden er det for noget lort? Er træt af film der simpelthen bare ER gode fordi de er gamle... såsom Citizen Kane... Jesus Kristus...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#13 filmz-sanjo 20 år siden

Dude, you gonna be flamed in just a few seconds, not by me but of the rest.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 filt 20 år siden

#12, Det her er måske mere dig.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 JannikAnd 20 år siden

Nu er bruce jo også en af veteranerne på sitet, så han holder sig blot til sin generations filmskat. Lidt konservativt, ja, men det virker... :)
Gravatar

#16 filmz-Kadann 20 år siden

#12 -

Ja, fordi det er jo helt umuligt at film fra før i tiden er blevet klassikere fordi de er gode, ikke?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#17 squee 20 år siden

#14 - tværtimod... synes bare det er så plat, at ALT der er gammelt, sort og hvidt, og blablabla skal voldpules af unge film fanatikere...
Borte med Blæsten f.eks... unge mennesker får at vide, at dette er en klassisker og VUPTI! Så elsker de denne film. Folk der sidder på efterskoler med Yasser Arafat tørklæder, slidte jeans med huller hele vejen op i skridtet, alt for store sorte hoodies hvorpå alle underskrifter er på ryggen af dem, elsker naturligvis Kurt Cobain, fordi nu er de kommet på efterskole, hvor folk nu fortæller dem, at Nirvana er fedt.
Når den seje knægt i klassen kommer i skole med en fed ny dynejakke med pelskrave i huen, så går der ikke mere end 5 dage, så har resten af aberne samme jakke - eller i hvert fald samme stil.
Det jeg siger er bare, at fordi vi som filmelskere boltrer os i film, behøver vi sgu da ikke savle over gamle film, der alligevel ikke indeholder mere end så mange andre nye film - selvom det er sjældent man virkelig falder over noget nyt, der er værd at skrive hjem om. Verden drejer sgu da stadigvæk rundt, og hvis ikke den gjorde, så ville det sgu da være mere end sørgeligt at stå op om morgenen...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#18 squee 20 år siden

#16 - Det kan da godt være at det er gode film, er bare ved at brække mig, når jeg hører fornuftige unge mennesker slikke Orson Wells i røven over Citizen Kane...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#19 lagoni 20 år siden

Eftersom du åbenbart er født i 1912, må du da have kunne lide bare enkelte s/h film? :)

Jeg er til en vis grad enig, man kan nemt blive stemplet som dårlig filmnørd (hvilket jo er noget af det værste man kan blive kaldt..?) hvis man ikke kan lide de gamle såkaldte klassikere. Jeg er personlig ikke så meget til de ældre film, men har så heller ikke givet mange af dem en chance. Men lige med Citizen Kane må man da give Welles lidt for bl.a. hans optagestil.

Og lige i dette tilfælde tror jeg virkelig #1 kan li' ældre film. Ikke bare fordi de gamle, men fordi de i hans øjne er gode. Der er ingen grund til at kalde det for 'lort'.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#20 filmz-sanjo 20 år siden

Eller os der ikke har set nogen af dem :( ... :P
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: