Fight Club The Omen (1976) Damien: Omen II The Exorcist North By Northwest Rear Window Notorious E.T. Schindler's List Donnie Darko The Exorcist III Fear and Loathing in Las Vegas LotR: 1-3 Star Wars : The Empire Strikes Back Vertigo The Man Who Knew Too Much (1956) The Ninth Gate Where Eagles Dare Guns of Navarone Shuan of The Dead The Last Samurai Mission Impossible Silence of the Lambs The Untouchables American History X Goodfellas Donnie Brasco Lost Highway The Usual Suspects Band of Brothers (ja, tv-serie... er ligeglad :P)
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Star Wars (OT og PT samlet) Lord of the Rings (trilogi - EE) Back To The Future (trilogi) The Big Lebowski Fear and Loathing in Las Vegas Love Actually Alien (trilogi - ikke Resurrection!) Jerry McGuire The Wizard of Oz 2001 Citizen Kane JFK The Elephant Man Mulholland Drive Matrix (trilogi) The Shining Moulin Rouge Fight Club United 93 Godfather 1-3 Clerks Dances With Wolves Løvernes Konge Aladdin (Disney) E.T. Schindler's Liste Close Encounters of the Third Kind 12 Monkeys Almost Famous Apocalypse Now
... og så er der selvfølgelig alle dem, som jeg ikke har set, og alle dem, som jeg har glemt. :)
Siden bn jo tydeligvis mangler nogle at lege med, vil jeg da også lige spille min top30 ind i bunken her - på opfordring ;) Man vil jo gerne være med i hulen ;)
12 Monkeys A Beautiful Mind Alien (Trilogi) American History X Amistad Apocalypse Now Batman Begins Bourne Trilogi Der Untergang Die Hard Forrest Gump Godfather, The (Trilogi) Good Will Hunting Jurassic Park L.A. Confidential Leon Lord of the Rings (Trilogi) Man on Fire Matrix Memento Prestige, The Pulp Fiction Reservoir Dogs Saving Private Ryan Schindlers List Se7en Sin City Sixth Sense, The Terminator 2 Usual Suspects, The
Men hvis du spørger mig i morgen har der HELT sikkert været et par udskiftninger ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Siden bn jo tydeligvis mangler nogle at lege med, vil jeg da også lige spille min top30 ind i bunken her - på opfordring ;)
Jeg synes nu ikke, der har manglet deltagere i tråden her den korte tid den har eksisteret. ... Næ, jeg har blot bemærket, at det er de samme få stykker der deltager i de andre tråde om 'bedste film' - og derfor har jeg sendt en del opfordringer til folk for at få et slutresultat baseret på en større gruppe af brugere.
#51 filmz-Whitetrash 16 år siden
#52 BN 16 år siden
No problem. ;-)
#53 filmz-DocDoom 16 år siden
#54 deathlikesilence 16 år siden
Fight Club
The Omen (1976)
Damien: Omen II
The Exorcist
North By Northwest
Rear Window
Notorious
E.T.
Schindler's List
Donnie Darko
The Exorcist III
Fear and Loathing in Las Vegas
LotR: 1-3
Star Wars : The Empire Strikes Back
Vertigo
The Man Who Knew Too Much (1956)
The Ninth Gate
Where Eagles Dare
Guns of Navarone
Shuan of The Dead
The Last Samurai
Mission Impossible
Silence of the Lambs
The Untouchables
American History X
Goodfellas
Donnie Brasco
Lost Highway
The Usual Suspects
Band of Brothers (ja, tv-serie... er ligeglad :P)
#55 Outbound Sith 16 år siden
Star Wars (OT og PT samlet)
Lord of the Rings (trilogi - EE)
Back To The Future (trilogi)
The Big Lebowski
Fear and Loathing in Las Vegas
Love Actually
Alien (trilogi - ikke Resurrection!)
Jerry McGuire
The Wizard of Oz
2001
Citizen Kane
JFK
The Elephant Man
Mulholland Drive
Matrix (trilogi)
The Shining
Moulin Rouge
Fight Club
United 93
Godfather 1-3
Clerks
Dances With Wolves
Løvernes Konge
Aladdin (Disney)
E.T.
Schindler's Liste
Close Encounters of the Third Kind
12 Monkeys
Almost Famous
Apocalypse Now
... og så er der selvfølgelig alle dem, som jeg ikke har set, og alle dem, som jeg har glemt. :)
Fox Mulder
#56 BN 16 år siden
ikke noget problem. :-)
#57 BN 16 år siden
Var så lidt. Og tak for dit bidrag. :-)
#58 HonoDelLoce 16 år siden
12 Monkeys
A Beautiful Mind
Alien (Trilogi)
American History X
Amistad
Apocalypse Now
Batman Begins
Bourne Trilogi
Der Untergang
Die Hard
Forrest Gump
Godfather, The (Trilogi)
Good Will Hunting
Jurassic Park
L.A. Confidential
Leon
Lord of the Rings (Trilogi)
Man on Fire
Matrix
Memento
Prestige, The
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Saving Private Ryan
Schindlers List
Se7en
Sin City
Sixth Sense, The
Terminator 2
Usual Suspects, The
Men hvis du spørger mig i morgen har der HELT sikkert været et par udskiftninger ;)
#59 BN 16 år siden
Jeg synes nu ikke, der har manglet deltagere i tråden her den korte tid den har eksisteret. ... Næ, jeg har blot bemærket, at det er de samme få stykker der deltager i de andre tråde om 'bedste film' - og derfor har jeg sendt en del opfordringer til folk for at få et slutresultat baseret på en større gruppe af brugere.
Men velkommen i hulen, hehe. grynt
#60 HonoDelLoce 16 år siden
Ahrem - kunne vi så lige få den muntre tone igang og tage en joke som en joke ;)
Jeg skrev jo også, at jeg gjorde det fordi jeg "gerne ville være med i hulen", ikke ? :P