Gravatar

#21 filmz-DocDoom 17 år siden

#20: "tvivler nu på, at nogen har taget en dårlig del af en trilogi/serie med udelukkende af sentimentale grunde, eller bare for fuldstændighedens skyld"

Dér er jeg så bare uenig. Jeg tror faktisk, at mange ikke har tænkt helt over, at én film i trilogien - vurderet selvstændigt - måske ved nærmere eftertanke ikke hører til på en top 30 over bedste film.

Men derudover vil jeg på linie med andre give dig et skulderklap for din indsats! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#22 BN 17 år siden

#21:

Dér er jeg så bare uenig. Jeg tror faktisk, at mange ikke har tænkt helt over, at én film i trilogien - vurderet selvstændigt - måske ved nærmere eftertanke ikke hører til på en top 30 over bedste film.

Okay, men bare vi kan blive enige om, at i det mindste NOGLE har vurderet selvstændigt (som mine eksempler jo viser), og at det, at en film IKKE er pillet ud af en trilogi, ikke behøver at betyde, at den pågældende person ikke har tænkt over det. ... Hmmm, vi kunne da prøve at spørge dem ad, hva'? ;-)

Men derudover vil jeg på linie med andre give dig et skulderklap for din indsats! :-)

Tak ... og også tak for dit eget bidrag og dine kommentarer i øvrigt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 filmz-DocDoom 17 år siden

#22: "bare vi kan blive enige om, at i det mindste NOGLE har vurderet selvstændigt"

Hvis jeg benægtede det, så var jeg lidt af en ignorant... :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#24 BN 17 år siden

#1 - skeloboy:

Nå, man blev nok utålmodig, hva'? hehe

Jeg blev forsinket, fordi jeg startede på en ny arbejdsplads den 2. januar, og det tog næsten al min energi, så optællingen kom til at tage længere tid end forventet.

Du skal have tak for at du tog dig tid til at lave den der komplette liste på skeloboy.dk - det er et kærkomment supplement til min egen optælling. :-)

med venlig hilsen

BN
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: