Gravatar

#21 the_paki_don 10 år siden

Jeg er faktisk overrasket over, at folk nævner Ellen Page, fordi jeg har et personligt crush på hende, men hun får nok også denne "street cred" pga. "stjerne glamour faktoren", for hvis hun ikke var berømt, ville hun nok ikke betegnes som andet end en meget pæn pige.
Gravatar

#22 davenport 10 år siden

Der har jeg det lige omvendt :) Er heller ikke så pjattet med rødt hår, så jeg afskrev Pippi for en del år siden :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Slettet Bruger [321271270] 10 år siden

Jennifer Lawrence er nok ikke blandt verdens hotteste piger nogensinde, hvilket naturligvis ikke betyder, at hun er grim på nogen som helst måde, men hendes personlighed og naturlighed er helt fantastisk.

Hun virker som en pige, man i dén grad kunne gå på druk med og have det skidesjovt med, selvom hun jo reelt er en superstjerne.
Gravatar

#24 Ispep 10 år siden

Lawrence er så afgjort blandt de hotteste. Hun er for lækker!
Gravatar

#25 the_paki_don 10 år siden

Lawrence er en pæn pige.

Meget enig med Brunos vurdering.
Gravatar

#26 Ispep 10 år siden

the_paki_don (21) skrev:
ville hun nok ikke betegnes som andet end en meget pæn pige

Ordinær i min bog. Faktisk ligegyldig. Jeg skal ikke længere end den lokale bar i Thisted for at finde langt bedre kød :D
Gravatar

#27 Alex- 10 år siden

Alexandra Breckenbridge
Scarlett Johansson
Miley Cyrus (langt hår)
Megan Fox
Ashley Simpson

På dansk tv; Ibi Støving, hands down.
Gravatar

#28 duuk74 10 år siden

En unge Rosanne Barr..
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#29 Ispep 10 år siden

AlexMilo (27) skrev:
Miley Cyrus (langt hår)

Damn right... ellers ligner hun en mand jo :D Det er næsten kun Halle Barry der kan bære kort hår finder jeg.

AlexMilo (27) skrev:
Scarlett Johansson

All the way!!
Gravatar

#30 davenport 10 år siden

Der er også en del kønne piger på RedTube, men jeg kan ikke finde ud af hvad de hedder????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: