Som jeg kan se i de gamle tråde, som jeg har moret mig over hele dagen, jf. tråden om hvor længe vi har været brugere, skal i her få en vaskeægte Davenport-tråd, som den var i gamle dage:
Hvem er verdens lækreste kvinde?
Selv mener jeg at Monica Belluci er ret sprød, og tingene falder godt på hende. (Hun kunne sugestarte en plæneklipper med de læber!)
På dansk TV synes jeg Sanne Gram Fadel på Dr2 er mums på en helt speciel måde. Også selvom hun en del af tiden sad baglæns på storken.
Giv jeres besyv med. Godt DarkLight ikke ser dette, for så fik jeg høvl ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Et par andre stykker, som jeg synes er ret labre...
- Jennifer Love Hewitt - Jennifer Aniston - Zooey Deschanel - Linda Cardellini ("E.R.", "Mad Men" sæson 6). - Eva Amurri (æblet falder ikke langt fra stammen...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Fra filmverden, var det Marilyn Monroe (The Seven Year Itch - UF!!!) nu er det:
Keira Knightley og Anna Kendrick!!!
- Bedste scene i en film, længe set. Man falder pladask for Kendrick på mindre end 5 sekunder alene igennem den scene. Hun er betagende! Den charme og cuteness har Stone bare ikke. Den har jeg til dato stadig kun set fra Kendrick og Knightley af, hvad jeg kan erindre.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#1 davenport 10 år siden
Hvem er verdens lækreste kvinde?
Selv mener jeg at Monica Belluci er ret sprød, og tingene falder godt på hende. (Hun kunne sugestarte en plæneklipper med de læber!)
På dansk TV synes jeg Sanne Gram Fadel på Dr2 er mums på en helt speciel måde. Også selvom hun en del af tiden sad baglæns på storken.
Giv jeres besyv med. Godt DarkLight ikke ser dette, for så fik jeg høvl ;D
#2 chandler75 10 år siden
Et par andre stykker, som jeg synes er ret labre...
- Jennifer Love Hewitt
- Jennifer Aniston
- Zooey Deschanel
- Linda Cardellini ("E.R.", "Mad Men" sæson 6).
- Eva Amurri (æblet falder ikke langt fra stammen...).
#3 Ispep 10 år siden
#4 DarkLight 10 år siden
#5 MOVIE1000 10 år siden
#6 Fredag 10 år siden
#7 HonoDelLoce 10 år siden
#8 Kruse 10 år siden
I'll second that!
#9 Driver 10 år siden
Keira Knightley og Anna Kendrick!!!
- Bedste scene i en film, længe set. Man falder pladask for Kendrick på mindre end 5 sekunder alene igennem den scene. Hun er betagende! Den charme og cuteness har Stone bare ikke. Den har jeg til dato stadig kun set fra Kendrick og Knightley af, hvad jeg kan erindre.
#10 the_paki_don 10 år siden