#9 Her vil jeg så nok mene, at du - naturligvis afhængig af hvor fremskreden nævnte rockers psykopati er - er gået lidt længere end det, der kan accepteres som lovligt nødværge. I den situation risikerer du selv at ryge i spjældet, og så er det ikke så fedt længere.
(Min DØD VED KØLLE!!!-kommentar i #7 skal i denne sammenhæng tages med et vist forbehold.)
jeg er indbegrebet af vesten, jeg er materialist og kapitalist, og derved er jeg hykler og dobbeltmoralsk, der er blandt andet derfor at vesten i så langt tid har været førende i verden: vi er dobbeltmoralske, vi lyver og stjæler, slår på dem der er mindre end os selv, og anklager vores fjender for at gøre det samme, alt imens vi benægter vi selv har gjort det. Men jeg er ligeglad - de er sådan vores velstand er opbygget.....
Der er heller ikke nogen der skal røre min samling. Og mit hjemmealter - anlægget skal der heller ikke røres ved, derfor har konen sin egen fjernbetjening. Den kan kun styre fjernsynet, videoen og lidt dvd. Når hun ikke interesserer sig for det skal hun ikke have "administrator-rettigheder" :)
#16 Uha pas på dit ordvalg. >krav< er et ord man ikke skal bruge. Det hedder "hvad nu hvis", "er det ikke bedst", "den er altså ret dyr" osv. Men ord som "krav", "bestemme" og "mit/min" skal man undgå.
Min DØD VED KØLLE!!!-kommentar i #7 skal i denne sammenhæng tages med et vist forbehold.
Det skal min naturligvis også. Min pointe er blot, at verden ikke er så sort/hvid at man kan tillade sig at sige, at det aldrig er ok at skade andre. Det bør aldrig være den foretrukne løsning, men sommetider den eneste.
Og dermed ingen speciel sympati for hverken selvmordsbombere eller vestlige politikere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 Outbound Sith 20 år siden
(Min DØD VED KØLLE!!!-kommentar i #7 skal i denne sammenhæng tages med et vist forbehold.)
Fox Mulder
#12 filmz-æsop 20 år siden
Darth Vader
#13 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#14 stefsims 20 år siden
Og mit hjemmealter - anlægget skal der heller ikke røres ved, derfor har konen sin egen fjernbetjening. Den kan kun styre fjernsynet, videoen og lidt dvd. Når hun ikke interesserer sig for det skal hun ikke have "administrator-rettigheder" :)
#15 davenport 20 år siden
"Skaaat, jeg har trykket på en knap... Nu duer den ikke.."
Eller (Som jeg oplevede det) :
Mig: "Hvordan fik du det over på 5.1?"
Hende: "Jeg trykkede bare på alt muligt!"
Argh!
#16 cyberzed 20 år siden
#17 stefsims 20 år siden
Det hedder "hvad nu hvis", "er det ikke bedst", "den er altså ret dyr" osv.
Men ord som "krav", "bestemme" og "mit/min" skal man undgå.
#18 cyberzed 20 år siden
#19 gi-jones 20 år siden
Det skal min naturligvis også. Min pointe er blot, at verden ikke er så sort/hvid at man kan tillade sig at sige, at det aldrig er ok at skade andre. Det bør aldrig være den foretrukne løsning, men sommetider den eneste.
Og dermed ingen speciel sympati for hverken selvmordsbombere eller vestlige politikere.
#20 Taxwars 20 år siden
Det er dit krav? ;)