Gravatar

#1 Patriarch 20 år siden

Godt, jeg skriver her fordi jeg har ikke lige et andet forum hvor jeg kan udtrykk min frustration. Man høre tit om hvordan unge radikale og/eller fundementalistiske muslimer udtaler at vestens hykleri er blevet så åbenlys at mange af dem føler at de må gribe til våben.

Så så jeg i nyhederne idag hvordan president Abbas udtaler at terror bomberne i Jordan hvor en snes palistinænsere døde er "en forbrydelse mod menneskeheden"... En palistinænsiks præsident der udtaler at selmords bomber mod civile er en forbrydelse mod menneskeheden? Så bliver det vidst ikke mere hyklerisk.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 davenport 20 år siden

..Og så på Arafats dødsdag!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-saku 20 år siden

det der er mest tragikomisk er at de rent faktisk kan få sympati i kristne samfund.
Gravatar

#4 gi-jones 20 år siden

Jeg tror ikke det handler så meget om MÅDEN at slå folk ihjel på. Når han siger "forbrydelse mod menneskeheden" tænker han nok mest på grunden til det.

Jeg er generelt modstander af at slå folk ihjel. Men våbnet er vel i bund og grund ikke det afgørende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Outbound Sith 20 år siden

#4 "Jeg er generelt modstander af at slå folk ihjel."

HØRT! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 stefsims 20 år siden

Nåeh, kun generelt modstander.
Det vil sige engang imellem er det OK ?
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#7 Outbound Sith 20 år siden

Ja, hvis du f.eks. besudler min DVD-samling i tanke, skrift, tale eller handling, så er der dømt DØD VED KØLLE!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Det er acceptabelt. Ingen må røre andres DVDer, uden at spørge og vaske hænder!
KAN DU SÅ FORSTÅ DET MARIANNE?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 gi-jones 20 år siden

#6: Nej, men det er jo ikke den slags verden vi lever i. Hvis en stor rocker sparker døren ind hjemme hos mig ville jeg ikke være ked af at plante en golfkølle i nakken på ham, hvis jeg fik chancen. Og der er vist heller ikke mange der savner Hitler og hans venner.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 stefsims 20 år siden

Hehe, jeg går ind for at så mange folk som muligt skal slås ihjel så spektakulært som muligt.... Bare det sker på film.
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: