Godt, jeg skriver her fordi jeg har ikke lige et andet forum hvor jeg kan udtrykk min frustration. Man høre tit om hvordan unge radikale og/eller fundementalistiske muslimer udtaler at vestens hykleri er blevet så åbenlys at mange af dem føler at de må gribe til våben.
Så så jeg i nyhederne idag hvordan president Abbas udtaler at terror bomberne i Jordan hvor en snes palistinænsere døde er "en forbrydelse mod menneskeheden"... En palistinænsiks præsident der udtaler at selmords bomber mod civile er en forbrydelse mod menneskeheden? Så bliver det vidst ikke mere hyklerisk.
Jeg tror ikke det handler så meget om MÅDEN at slå folk ihjel på. Når han siger "forbrydelse mod menneskeheden" tænker han nok mest på grunden til det.
Jeg er generelt modstander af at slå folk ihjel. Men våbnet er vel i bund og grund ikke det afgørende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6: Nej, men det er jo ikke den slags verden vi lever i. Hvis en stor rocker sparker døren ind hjemme hos mig ville jeg ikke være ked af at plante en golfkølle i nakken på ham, hvis jeg fik chancen. Og der er vist heller ikke mange der savner Hitler og hans venner.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 Patriarch 20 år siden
Så så jeg i nyhederne idag hvordan president Abbas udtaler at terror bomberne i Jordan hvor en snes palistinænsere døde er "en forbrydelse mod menneskeheden"... En palistinænsiks præsident der udtaler at selmords bomber mod civile er en forbrydelse mod menneskeheden? Så bliver det vidst ikke mere hyklerisk.
#2 davenport 20 år siden
#3 filmz-saku 20 år siden
#4 gi-jones 20 år siden
Jeg er generelt modstander af at slå folk ihjel. Men våbnet er vel i bund og grund ikke det afgørende.
#5 Outbound Sith 20 år siden
HØRT! :)
Fox Mulder
#6 stefsims 20 år siden
Det vil sige engang imellem er det OK ?
#7 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#8 davenport 20 år siden
KAN DU SÅ FORSTÅ DET MARIANNE?
#9 gi-jones 20 år siden
#10 stefsims 20 år siden