Gravatar

#31 Lady Arwen 15 år siden

#27 - jo det er :D

#28 - :P

#29 - jamen tror da ikke jeg skal bevæge mig ud i det område så, lyder jo farligt med sådanne kældre! :D Men hvorfor er det, the Insider der holder til i kælderen så?
Doctor Who <3
Gravatar

#32 gi-jones 15 år siden

#22: Ikke nok med at du tilsyneladende mener at Lagoni skal have en filmz t-shirt, men jeg IKKE skal. Du disser også min film!!!! Kan godt være at jeg kommer og går Steven Segal på din røv en af dagene. Glem ikke at jeg nu ved hvor du bor :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#33 Lady Arwen 15 år siden

#32 - hvad er det for en film, de hader sådan - er den underlig??
Doctor Who <3
Gravatar

#34 gi-jones 15 år siden

#33: den er intet mindre end fantastisk :) Skrevet og instrueret af undertegnede for et par år siden og en tilbagevendende, og yderst populær, gave i filmz-pakkespillet til julefrokosten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#35 Lady Arwen 15 år siden

#34 - aha, så forstår jeg da bedre du er utilfreds med nayze :D
Doctor Who <3
Gravatar

#36 Michael Andersen 15 år siden

#34 Tilbagevendende. Ja du fik den eddermame tilbage mange gange under pakkelegen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har én.. og en jakke, men ingen af dem er blevet brugt endnu.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#38 Bony 15 år siden

Jeg vågnede op med en Filmz t-shirt på under bordet, så jeg må også have vundet en i pakkelegen. Nice!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#39 evermind 15 år siden

#38 Sådan af nysgerrighed, hvad er så det sidste, du kan huske inden pakkelegen? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40 Scherlund 15 år siden

At hunden lagde sig i parringsposition?

Skriv ny kommentar: