Gravatar

#41 wimmie 15 år siden

Jeg fik også en FIlmz-tshirt :D
Godt nok i str. xl...men efter i går er det da lige før den passer - det var al den bacon!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42 Outbound Sith 15 år siden

Ja, bacon og brains er særdeles fedende...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#43 DarkLight 15 år siden

Jeg har ingen t-shirt eller jakke. Men jeg har dog Brutal Incasso ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44 Lady Arwen 15 år siden

Lyder da ellers som en spændende pakkeleg! :D
Doctor Who <3
Gravatar

#45 The Insider 15 år siden

Hehe, i modsætning til hvad alle de muntre rapporter herinde ellers fastslår, så nåede jeg desværre aldrig at besøge Davenports verdensberømte, berygtede kælder :-) medmindre jeg altså var så beruset, at jeg intet erindrer, men jeg fik altså kun to øl (I know, I know, jeg er en svagpisser!) og en masse Pepsi Max, og sidst jeg tjekkede, var FUN-saftevand den eneste ikke-alkoholiske læskedrik, der kunne gøre én beruset ved overdreven forbrug (hørte jeg i hvert fald i Lægens Bord engang. Har ikke prøvet - honestly!). Er der nogen, der var dernede og kan viderebringe en (garanteret uhyggelig) rapport?
War. War never changes.
Gravatar

#46 tiany 15 år siden

Nej Insider I var alt for travlt optaget af den der intellektuel filmquiz til at besøge kælderen ;)

DL - den har jeg også :D
Valar morghulis
Gravatar

#47 The Insider 15 år siden

#46, du har formentlig ret! Eller også havde jeg for tralvt med at lave tåbelige ansigter over for linserne :-)
War. War never changes.
Gravatar

#48 elwood 15 år siden

På billede med Patrick Dempsey ser du da nogenlunde normal ud, det må ha været en af dine uopmærksomme dage dengang 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 The Insider 15 år siden

#48, efter 15 billeder, hvor jeg skar ansigter, løb Dempsey bare tør for tålmodighed og beordrede en anstændig grimasse :-)
War. War never changes.
Gravatar

#50 elwood 15 år siden

haha ku se det for mig, hvis det var sandt.

Jeg ville bare kategorisk, blive ved med og tiltale ham Noah Wyle, og være overbevist om han var med i E.R

Btw nu med alle de håndtegn, hvornår kommer der en MTV cribs Filmz The Insider Style, med Star Trek over alt!

Du har vel også sengetøj med ST går jeg udfra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: