Gravatar

#51 The Insider 15 år siden

Desværre ikke endnu! Jeg havde jo håbet, at jeg enten ville få noget Star Trek-, HSM- eller Hanna Montana-sengetøj til pakkelegen, men jeg må altså nøjes med det Chelsea-sengetøj, jeg allerede ejer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#52 elwood 15 år siden

hehe pokkers.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 Lady Arwen 15 år siden

#45 (The Insider) - meget skuffende havde lige troet du havde nogle meget underlige historier nede fra den kælder , ellers lyder det jo som et noget kedeligt ritual :D
Doctor Who <3
Gravatar

#54 The Insider 15 år siden

I know, I know, det er simpelthen for pinligt af mig! Jeg havde simpelthen bare for travlt med at fyre elendige jokes af, lave underlige grimasser og kæmpe for at få Take That på anlægget :-) Hvorfor det egentlig er underligt, at jeg ikke blev smidt derned...
War. War never changes.
Gravatar

#55 PredatorX 15 år siden

The Insider (54) skrev:
I know, I know, det er simpelthen for pinligt af mig! Jeg havde simpelthen bare for travlt med at fyre elendige jokes af, lave underlige grimasser og kæmpe for at få Take That på anlægget :-) Hvorfor det egentlig er underligt, at jeg ikke blev smidt derned...

Ja, du må få styr på prioteterne.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#56 Lady Arwen 15 år siden

#54 - måske mente de, at du ikke ville synes, det var en straf?! ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#57 The Insider 15 år siden

#56, sandsynligvis! :-) Eller måske frygtede de, at jeg ville forvandle kælderen til en vaskeægte stand-up/karaokebar med Take That SingStar i Playstationen og en vittighedssamling under armen. Damn, det synes jeg sgu selv er en skræmmende tanke...
War. War never changes.
Gravatar

#58 Lady Arwen 15 år siden

#57 - kunne også være tilfældet! Men nu har du jo givet mig lyst til at spille singstar :D måske ikke lige med Take That men... Efter at have set billederne fra jeres fine julefrokost, kan jeg godt se, at du har haft travlt med at vinke til kameraet... :D

- Still want a filmz t-shirt/trøje ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#59 The Insider 15 år siden

Jamen, hvornår har man da IKKE lyst til at synge SingStar? Nu burde jeg jo egentlig hoppe til køjs - ligesom de andre Filmz'ere til julefrokosten fik jeg ikke mange timer på øjet - men nu bliver man jo næsten nødt til at runde af med en omgang SingStar... men er det A-Ha's "Take On Me" eller Depeche Mode's "Enjoy the Silence", vi er ude i? Hmmm..... (og spørgsmålet om overskydende trøjer må jeg efterlade til de højere magter! :-))
War. War never changes.
Gravatar

#60 MuManden 15 år siden

Jeg var en af de heldige der vandt en filmz t-shirt (thumbs up), men desværre fik jeg ikke fingrene i en Brutal Incasso, det må blive næste gang...
Tror jeg vil gå i seng igen, har ellers sovet en del timer her til aften, men er ved at være træt igen :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: