mener at inden Indiana Jones og krystalkraniets kongerie blev lavet var der vist rygter om at Indiana Jones IV skulle foregå på Jurassic Park øen men det hænger jo ikke sammen
men jeg siger ja til en IV fordi jeg synes ikke bare de kan lade den være der skal være en ordentlig slutning hvor dyrene blev destrueret eller øen bare så det hele er slut ellers kan man jo sådan set blive ved
fx Jurassic Park VIII: en skoleklasse er på lejr på øen lærerne kommer med deres undskyldning "Vi vidste altså ikke her var dinosaurer vi troede at de var døde det er ihvertfald sidste gang vi holder skole lejr her"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Etteren var okay. Ja, jeg vil betegne den som god søndag eftermiddags-underholdning på lige fod med 'King Kong'. Det er begge vildt underholdende og visuelt flotte film om uinteressante emner.
De to næste Jurassic Park-film var kedeligt genbrug, så herfra bliver det afgjort et 'nej tak' til en fjerde film.
#10, #11: Grant sidder i flyet, på vej til øen og falder i søvn. Han vågner igen, og ser at der sidder en raptor i sædet ved siden af ham. Så kigger den lidt på ham og siger så et eller andet til ham, mundbevægelser and all, hvorefter han vågner og finder ud af, at det var en drøm. Det er bare så taberdårligt og bryder fuldstændig enhver illusion om seriøsitet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
som # 12 sagde så kan det hollywood bare lægge dem på hylden fordi. eks den nye film pågrund at dinoerne er begyndt at kom væk fra øen. Og de måtte gerne få John hammond med igen hvor han sidste ønske var at komme til en af øerne og se dem før han dør og det gå jo galt sefølig. I den nye vis der kommer en måtte de gerne komme til isla nublar der hvor den første forgik gad godt se hvordan det ser du der. Dilposarusen måtte gerne komme med igen for min skyld.
Jeg har været godt underholdt af serien og har intet imod et fjerde forsøg. Jeg har det med at slukke for mit kritiske filter i genre som denne og det fungerer fint for mig.
#11 chandler75 16 år siden
#12 MOVIE1000 16 år siden
men jeg siger ja til en IV fordi jeg synes ikke bare de kan lade den være der skal være en ordentlig slutning hvor dyrene blev destrueret eller øen bare så det hele er slut ellers kan man jo sådan set blive ved
fx Jurassic Park VIII: en skoleklasse er på lejr på øen lærerne kommer med deres undskyldning "Vi vidste altså ikke her var dinosaurer vi troede at de var døde det er ihvertfald sidste gang vi holder skole lejr her"
#13 tiany 16 år siden
#14 BN 16 år siden
De to næste Jurassic Park-film var kedeligt genbrug, så herfra bliver det afgjort et 'nej tak' til en fjerde film.
#15 frahm-2 16 år siden
Jeg elsker din ide til Jurassic Park VIII. Den skal bare laves.
#16 gi-jones 16 år siden
#17 filmz-bigemaster666 16 år siden
#18 misuma 16 år siden
#19 gi-jones 16 år siden
#20 database 16 år siden