som der stå i overskriften, vil du så skriv hvorfor vis du ikke vil hvorfor skriv hvorfor du ikke vil ser flere film med smuk john williams musik klassik skræk, flotte efektter og godt skuspil og gode instuktøre
Ehhh: "smuk john williams musik klassik skræk, flotte efektter og godt skuspil og gode instuktøre"
Hvis vi lige ser på den 3. film, så var musikken ikke komponeret John Williams, den var ikke hverken uhyggelig eller skræmmende, effekterne var dyre, men dårligt udnyttede, skuespillet rædderligt og instruktøren var ikke i stand til at få noget som helst fornuftig ud af en af verdens bedste franchises. Nej, jeg tror helst jeg ser at de stopper.
#2: Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan mene det. Hvornår så du sidst den film?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Som det er sagt før var etteren super fed (en af mine yndlingsfilm), toeren var bare dårlig og treeren mener jeg nu var så dårlig at den blev underholdende. Hvis en evt. fjerde film skal laves skal den enten være rigtig god (det tror jeg nu ikke den bliver) eller være endnu mere latterlig end den tredje. Uanset hvad det bliver, så er jeg at finde blandt publikum.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#2: Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan mene det. Hvornår så du sidst den film?
For ikke så lang tid siden - jeg har faktisk set den 2-3 gange og er godt underholdt hver gang :)
Modsat etteren har den ikke rigtig nogen døde punkter - man bliver kastet lige ind i filmen (Toeren bestod ikke af andet end døde punkter). Der er mange flere spændede og skræmmende dinoer end i 2'eren (fx. Spinosaurus og Pteranodon), Sam Neill og Laura Dern er tilbage i serien, William H. Macy og Michael Jeter er på rollelisten... og som sagt er den ultrastramt fortalt. Den varer kun 92 min. modsat "Jurassic Park" (127 min.) og "Lost World" (129 min.).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#4: Jeg er helt enig. Den er en rædsel uden lige. Desuden er der indtil flere dybt pinlige effekter i den - primært hvad brugen af "blue screen" angår. Jeg kunne ikke drømme om at gense den.
Toeren er klart treeren overlegen. Spielberg kan sgu sit kram, selv når han er ikke på toppen. Den kan ikke måle sig med etteren, men den var bestemt ikke kedelig.
#6: Tjae, hver sin smag tydeligvis :) Jeg mener jo ikke at det i sig selv er en kunst at lave en film kort, hvis den er fuldstændig blottet for mening og plottet udelukkende er skruet sammen med henblik på at komme videre til den næste effektsekvens. Derudover mener jeg nu at det mest skræmmende monster i den film var Téa Leoni, der ikke lavede andet end at hyle og skrige sig igennem handlingen.
For mit vedkommende gik det op for mig at filmen var tabt, i samme øjeblik jeg så den talende Raptor i flyet. Farvel og tak.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-bigemaster666 16 år siden
#2 chandler75 16 år siden
Der må være mange flere historier at fortælle om dinoerne, så især hvis Jeff Goldblum og co. vender tilbage er jeg klar.
#3 Bobby Singer 16 år siden
#4 gi-jones 16 år siden
Hvis vi lige ser på den 3. film, så var musikken ikke komponeret John Williams, den var ikke hverken uhyggelig eller skræmmende, effekterne var dyre, men dårligt udnyttede, skuespillet rædderligt og instruktøren var ikke i stand til at få noget som helst fornuftig ud af en af verdens bedste franchises. Nej, jeg tror helst jeg ser at de stopper.
#5 frahm-2 16 år siden
#6 chandler75 16 år siden
For ikke så lang tid siden - jeg har faktisk set den 2-3 gange og er godt underholdt hver gang :)
Modsat etteren har den ikke rigtig nogen døde punkter - man bliver kastet lige ind i filmen (Toeren bestod ikke af andet end døde punkter). Der er mange flere spændede og skræmmende dinoer end i 2'eren (fx. Spinosaurus og Pteranodon), Sam Neill og Laura Dern er tilbage i serien, William H. Macy og Michael Jeter er på rollelisten... og som sagt er den ultrastramt fortalt. Den varer kun 92 min. modsat "Jurassic Park" (127 min.) og "Lost World" (129 min.).
#7 Highland Park 16 år siden
Jeg kunne ikke drømme om at gense den.
Toeren er klart treeren overlegen. Spielberg kan sgu sit kram, selv når han er ikke på toppen. Den kan ikke måle sig med etteren, men den var bestemt ikke kedelig.
#8 kasper0204 16 år siden
#9 gi-jones 16 år siden
For mit vedkommende gik det op for mig at filmen var tabt, i samme øjeblik jeg så den talende Raptor i flyet. Farvel og tak.
#10 Highland Park 16 år siden
Det kan jeg ikke huske noget om. Kan jeg få dig til at genopfriske min hukommelse? (Helst uden indsprøjtninger, tak.)
For mit vedkommende markerede scenen, hvor