Jeg tænkte at det var på tide at genoplive tråden hvor vi viser størrelsen på vores... filmsamling og kan få gode idéer til nye indkøb, opbevaring o.s.v.
Jeg vil lægge ud med nogle billeder og advarer på forhånd, at mit digitalkamera sutter, så min lejlighed er ikke så skæv som den ser ud på billederne. ;)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
FYI: Jeg prøvede at kigge på dem lige da dondupont skrev sit indlæg og jeg kunne heller ikke se dem, men det virker fint nu, så mon ikke bare serveren lige skulle tænke sig om eller noget?! ;-)
Det kan tænkes at den lige har hostet lidt på et tidspunkt.. jeg prøvede dog lige da han havde smidt sit indlæg og der havde jeg ikke problemer med at se dem, heller ikke lige efter jeg havde lagt dem op.
Og takker d'herrer, igang med at smide noget op vi kan kigge på. :D
#1 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tænkte at det var på tide at genoplive tråden hvor vi viser størrelsen på vores... filmsamling og kan få gode idéer til nye indkøb, opbevaring o.s.v.
Jeg vil lægge ud med nogle billeder og advarer på forhånd, at mit digitalkamera sutter, så min lejlighed er ikke så skæv som den ser ud på billederne. ;)
Filmreolen
TV-reolen
Batman
WB-serier
Stargate
Stargate SG-1
Star Wars DVD og LD
Star Wars VHS og VCD
Russ Meyer
The Criterion Collection
Superbit udgivelser
Japanske special editions
Living Dead og Dune
Animerede serier
HBO-serier
Og min sædvanlige "bonus". :)
The BIG Lebowski
edit: Jeg glemte at tilføje at jeg ikke kan finde den gamle tråd, så hvis nogen lige ligger inde med den, så smid endelig et link her. :)
#2 filmz-dondupont 19 år siden
#3 filmz-Kadann 19 år siden
#4 filmz-yoshimura 19 år siden
#5 Yoda 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
Skal nok smide mine billeder op også, men lige nu er min samling i kasser, da det trækker ud ovenpå...
#7 McPeter 19 år siden
#8 filmz-Kadann 19 år siden
Det kan tænkes at den lige har hostet lidt på et tidspunkt.. jeg prøvede dog lige da han havde smidt sit indlæg og der havde jeg ikke problemer med at se dem, heller ikke lige efter jeg havde lagt dem op.
Og takker d'herrer, igang med at smide noget op vi kan kigge på. :D
#9 Bates 19 år siden
Jeg ville ønske at jeg havde lige så meget hyldeplads som dig :P
#10 filt 19 år siden