Nu er dette ikke en tråd hvor man skal flashe sin samling, men mere en tråd om hvilke dvd hylder i har til jeres dvd'er, mit ikea magic tv møbel kan hvertfald ikke æde flere dvd'er snart, så jeg skal ud og se på noget nyt, det skal jo helst være noget hvor der er god plads i til både normale dvd'er og LE udgaver + diverse bokssæt.
Så jeg ville såmænd lige høre om folk har nogle farvoritter, til når ens samling skal udstilles om man vil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har min anime samling på to af disse. Der er masser af plads i dybden til også at have lidt af tingene foran som det kan ses her.
Resten af samlingen står på en gammel reol af ukendt oprindelse. Det ser ikke særlig godt ud da, DVDerne skal stå helt ud hved kanten for ikke at vælte. Det giver så en del grim spildplads bagved. Billede.
Jeg har så tilføjet to ekstra hylder pr. reol, så der er plads til en del skiver. Min samling er delt i to dele, film og tv - tre reoler til film og én til tv-serier. Øverst på de tre reoler står mine bokse.
Et ord: Rumdeler. En Jysk Sengetøjslager rumdelder, med 20 rum har pokkers meget plads, plus tykkelsen på rumdeleren betyder der kan være dvd'er på begge sider...altså dobbelt plads.
Men resten af samlingen er placeret i tre bogkasser der er monteret ved siden af hinanden på væggen (og så en række ovenpå denne). I en Ikea 180x100x30 cm reol og en 130x100x30 cm reol.
Jeg har et gammelt byhus, sm man skulle tro at en Nostradamus havde indrettet. De 100 år gamle hylder, som findes i skunk-rummene under vinduerne passer NØJAGTIGT i både højde OG dybde til en DVD-æske. Der er lige 1 cm fri plads over æskerne så man kan få en finger ind og vippe filmen ud. Det er for mærkeligt. Og super fedt.
#1 elwood 19 år siden
Så jeg ville såmænd lige høre om folk har nogle farvoritter, til når ens samling skal udstilles om man vil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Scherlund 19 år siden
Der er masser af plads i dybden til også at have lidt af tingene foran som det kan ses her.
Resten af samlingen står på en gammel reol af ukendt oprindelse. Det ser ikke særlig godt ud da, DVDerne skal stå helt ud hved kanten for ikke at vælte. Det giver så en del grim spildplads bagved. Billede.
#3 DarkLight 19 år siden
#4 elwood 19 år siden
tror jeg har hørt om den det er den der anti gravity hylde 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 The Insider 19 år siden
#6 filmz-Kadann 19 år siden
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...
Jeg har så tilføjet to ekstra hylder pr. reol, så der er plads til en del skiver. Min samling er delt i to dele, film og tv - tre reoler til film og én til tv-serier. Øverst på de tre reoler står mine bokse.
#7 Confused101 19 år siden
Men resten af samlingen er placeret i tre bogkasser der er monteret ved siden af hinanden på væggen (og så en række ovenpå denne). I en Ikea 180x100x30 cm reol og en 130x100x30 cm reol.
#8 19 år siden
#9 filmz-bullettooth 19 år siden
SEW ME...!!!!! hehe
#10 lagoni 19 år siden