Jeg synes jo egentlig Italien har spillet bedst i turneringen, men når man nu lander i Paris søndag aften, skal man jo næsten håbe på at få sejrsfesten at se...
Jeg tror at Frankrig vinder. Så bare de lande de har slået ud. Spanien, Brasilien og Portugal. Italien har kun spillet imod et klasse mandskab, nemli Tyskland. Så Italien er kommet frem på billigere baggrund.
Jeg holder egentlig ikke med Frankrig, men jeg holder i den grad med Zidane, kunne godt unde ham at slutte karrieren med VM trofæet (endnu engang)
Er lidt bange for, at finalen bliver en kedelig og langsommelig affære, som godt kunne ende med straffesparkskonkurrence. Begge hold har et drønsolidt forsvar og ingen af dem spiller specielt offensivt. Ender det med straffesparkskonkurrence vinder Italy - Barthez er jo en farce at se på!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#157 - Hmm... Jeg er meget uenig, Frankrig havde i realiteren næsten en walk-over pule med Schweiz, Togo og Sydkorea som de snublede sig igennem mens Italien var placeret i en af slutrundens absolut sværeste puljer med Ghana, Tjekkiet og USA. Så kan det godt være, at Frankrig har mandet sig op og er begyndt at spille bedre som turneringen af skredet frem, men jeg vil stadig holde på, at Italien har sendt ligeså store klassemandskaber ud som Frankrig hvis man ser på det store billede.
Har altid syntes at det var lidt "lad" at "hade" spillere - man kender dem jo ikke, og har ikke noget forhold til dem udover det man læser i pressen (som jo bekendt aldrig tager parti eller lign) og så de 2x45 min. i ugen hvor de spiller. At man tilsviner og hader spillet og spillerne - hører ikke hjemme i hverken pressen, på forums eller når man snakker fodbold. Det fortæller måske mere om dem der ser kampene end dem der spiller dem.
Dermed ikke ment at man ikke tage afstand fra film, grove straffespark, ytre mening om skidt spil, dårlige dage osv - men derfra og så til ønske at de brækker benene eller bliver tævet er grotesk.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#151 filmz-Bruce 19 år siden
Ikke mig! De laver for gode film til at være sure på dem!
#152 filmz-grev_michal 19 år siden
Bruce altså, du kan ikke bare komme og være positiv når jeg sviner et land til - skam dig :o)
#153 filmz-Bruce 19 år siden
Det er svært at bevare pessimismen :)
#154 ks 19 år siden
#155 The Insider 19 år siden
#156 filmz-kaotmus 19 år siden
#157 vapor 19 år siden
Spanien, Brasilien og Portugal.
Italien har kun spillet imod et klasse mandskab, nemli Tyskland.
Så Italien er kommet frem på billigere baggrund.
#158 wiseguy 19 år siden
Er lidt bange for, at finalen bliver en kedelig og langsommelig affære, som godt kunne ende med straffesparkskonkurrence. Begge hold har et drønsolidt forsvar og ingen af dem spiller specielt offensivt. Ender det med straffesparkskonkurrence vinder Italy - Barthez er jo en farce at se på!!
#159 ks 19 år siden
#160 filmz-vassago 19 år siden
Dermed ikke ment at man ikke tage afstand fra film, grove straffespark, ytre mening om skidt spil, dårlige dage osv - men derfra og så til ønske at de brækker benene eller bliver tævet er grotesk.