Gravatar

#121 Åkepool 16 år siden

Læste lige på B.T. idag, at den ene af de tre såkaldte dadler, er en lille overforkælet, hashmisbrugende, rigmandsdanskerunge.
De kan sgu det pis, det møgforkælede rigmandsyngel. Så det var altså to "dadler" og en dansker. Bare for lige at få det på plads.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#122 filmz-DocDoom 16 år siden

Det var også det de startede med at skrive, men så blev det altså lavet om til tre udlændinge. Det var åbenbart forkert.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#123 filmz-Bruce 16 år siden

Om det er en, tre, nul, en sort, en rød, en hvid eller en cockerspaniel, så skal der være ingen kære mor og hurtig konsekvens ved den slags. Ind og ruske, længe og så samfundstjeneste inklusive rehabilitering som indebærer tre måneders rundrejse til gymnasier og lignende, hvor de kan snakke og diskutere deres handlinger med de mennesker som er deres primære ofre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#124 filmz-DocDoom 16 år siden

#123: Hvis efterforskningen viser, at det er en cockerspaniel, så skal hundeloven altså gåes efter i sømmene.
Gravatar

#125 filmz-ZOPTIKEREN 16 år siden

#12 Det har du tilgengæld i nat.
Gravatar

#126 davenport 16 år siden

huh?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#127 filmz-DocDoom 16 år siden

#126: Ja, den passer i hvert fald ikke på #12, så meget er sikkert, men selv hvis det er en slåfejl, der relaterer sit til et #12X-indlæg, så kan jeg sgu heller ikke få den til at passe!
Gravatar

#128 dyg 16 år siden

#125 - Jeg har ikke oplevet noget, men det lyder til, at der har været gang i den :)

Men sådanne ting sker vel i områder med mange socialt belastede mennesker befinder sig (indfødte såvel som indvandrere). Vores Fakta har også været udsat for 2-3 meget slemme røveriske overfald, så nu er der kommet vagt på. Jeg har ingen anelse om alder/etnisk herkomst/.. på dem der har gjort det.

#126/127 - Den passer fint til #12. Skyderi i Hasle, der ligger lige ved siden af, hvor jeg bor.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#129 davenport 16 år siden

Jeg kan huske engang i Kolding da jeg var 15. Vi havde en lokal bølle, der altid delte håndmadder ud i byen. Vi stod et par stykker i en indgang til et pubertetsdisko, og en af mine venner sparkede en vinflaske ud på gaden. (Jo dumt, men der var ikke nogen)
Så 5 minutter efter kom ham bøllen væltende ind, og skulle finde ud af hvem der næsten havde ramt ham i hovedet med den flaske.
Jeg kendte så en af hans kumpaner, så jeg fik ikke nogen på skallen den aften.

Den eneste gang jeg har været i håndgemæng, var da der var en der brækkede næsen på min fætter. Han slog opad i næsen, som er rimeligt farligt, og så måtte jeg ligge mig imellem. Jeg gav en flyvende japaner, og så løb vi væk.
Totalt umotiveret. Eneste grund: Min fætter havde hanekam og en lang jakke og miliboots på. Det passede ikke lige Koldings elite af dødsbøller den aften.
Men man slår ikke på min familie, så jeg reagerede.
Igen: Det var bonderøve. Vi kendte slet ikke indvandrere den gang. Ikke én! Det var bare nogle af den slags røvhuller der skal slås fordi de kan.
Senere havde jeg hans ven som klient på jobcenteret. Han var så blevet nazist med tatoo og det hele. Han var fucked up på stoffer og talte i vildelse.
Jeg har aldrig været så bange for en samtale, som da jeg så hans navn. (Meget kendt i Kolding) YUHU min borger...
Men det gik fint nok, og jeg indstillede ham til pension, fordi han nok ikke ville kunne svinge en skovl, med mindre det var i en form for angreb på nogen... Nogle mennesker skal bare ties ihjel!
Det er også det der kan stresse én, når man er rådgiver i samme by som man bor i. Der er en mulighed for at få de slemme, man kunne huske fra way back when. Kan godt forstå at socialrdgivere tit bor i andre byer end dem de arbejder i.
Jeg har stadig hemmelig adresse!

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#130 filmz-DocDoom 16 år siden

#129:

"Min fætter havde hanekam og en lang jakke og miliboots på"

Så skal svinet dø!

"Vi kendte slet ikke indvandrere den gang. Ikke én!"

Ak, tænker tilbage på de dage... suk...

Skriv ny kommentar: