Gravatar

#61 filmz-jonasgr 17 år siden

#59 Jeg fik at vide af en jeg studerer sammen med at Café Sprogø skulle være et af de værste steder i Odense, men det kan jo være at tingene har ændret sig.

#58 Jeg er skam også helt ny til Odense, har kunne boet her i ca. 2 mdr. Stedet hedder Café Sprogø og det ligger nær havnen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#62 filmz-Whitetrash 17 år siden

#60: Men igen: Det er (vel) nogen, der kommer udefra.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#63 filmz-vassago 17 år siden

Nå, nu så kom dagen. Skrev tidligere at jeg endnu havde til "gode" at opleve vold i mit område. Da jeg var på vej hjem fra biografen i aftes, kunne man på afstand høre noget råberi i gågaden, og da kæresten og jeg kom lidt tættere på, kunne vi se en gruppe fodboldbøller råbe og kaste flasker efter en 2-3 personer. Det virkede dog ikke som om at de 2-3 personer var ude på ballade, og forsøgte da også at komme væk, og mens de forsøger at slippe væk, er der pludselig en af fodboldbøllerne, der løber ned mod dem, hopper op, og placerer et spark lige i ryggen på en af dem. Han vælter så omkuld, og så løber de andre derhen og begynder at råbe noget, og der er starter lidt håndgemæng, men vi kan ikke længere se hvad der sker, men bøllerne stikker pludselig af - og politiet er der så 4 min. senere, så nogen må have ringet inden vi nåede frem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#64 frahm-2 17 år siden

Nå hvis det er det du mener med vold inde på livet, så har jeg da også prøvet det. Men der er stor forskel på at observere en situation hvor du ikke kender forhistorien og så selv blive udsat for vold.

Jeg må indrømme at jeg har stærkt på fornemmelsen at du ikke mener dette seriøst. Jeg tror lidt at du med vilje prøver at piske en stemning op (dit brugernavn hinter også lidt i den retning).
...enten det eller også må du gå hjem og se dig godt og grundigt i spejlet og så spørge dig selv hvilken person du i virkeligheden er. (det kom nok til at lyde lidt langhåret, men ideen er god nok)
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#65 filmz-vassago 17 år siden

#64: Jeg opfattede ikke lige tråden som en tråd omkring voldsepisoder man selv var udsat for, men bare en generel tråd om hvordan det står til rundt omkring i landet - som skrevet i post #1.

Det var nu også mest en post der skulle læses i forbindelse med den sidste jeg postede i denne tråd, hvor jeg skrev at jeg aldrig havde oplevet/set en voldsepisode i Århus, til trods for jeg har boet her noget tid nu - men 24 timer senere har jeg så.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#66 filmz-Whitetrash 17 år siden

64: Du kan være ganske vis på, at jeg mener det 100%. Jeg ser mig i øvrigt i spejlet mindst en gang om dagen; det går helt fint. Men som jeg skrev ovenfor: Du får det sidste ord, for diskussionen er jo endeløs. Jeg vil derfor ikke dyrke selve debatten yderligere men vil lige knytte en generel kommentar:

Ligeså bekymret, som du evt. kan være over at nogle har min holdning, ligeså bekymret er jeg over dem, der har din, når det bliver tid til at gå til stemmeurnen. Men sådan er demokratiet jo på godt og ondt. Jeg kan dog berolige dog med, at jeg stemmer på et så roligt parti som K, idet DF (som jeg i øvrigt intet har at udsætte på fsva. indvandrerpolitik) ikke falder i tråd med min holdning på bl.a. socialområdet, EU mv.

Og nej, jeg oprettede mig ikke med det brugernavn for 350 indlæg siden med henblik på at kunne skrive det indlæg, som du referer til :-)
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#67 davenport 17 år siden

#65 - Det var meningen at se på hvor slemt det står til i DK, men det vil jo selvfølgelig afføde episoder.
Og det er jo helt fint at høre hvad folk har oplevet.
Efter at have startet tråden, er jeg faktisk lidt målløs over hvad i har oplevet på egen krop. Jeg går ud fra vi alle her er nogenlunde velfungerende mennesker, så det overrasker mig, at så mange har haft det så tæt inde på livet.
(Troede faktisk mest det hændte for bøller, og så enkelte umotiverede episoder..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 filmz-Whitetrash 16 år siden

#39: "Eller det kan tænkes at os der ikke har oplevet det, bare udstråler en anden attitude"

Enig. De værste er kioskejersønner og avisbude. Dem kan jeg bare ikke snuppe! De lider af et alvorligt attitudeproblem. De burde simpelthen tage at opføre sig mere anonymt. Hvad fanden bilder de sig ind at gå der og ekspedere og dele aviser ud? Mage til provokation skalman lede længe efter!

Fuck kioskejersønner og avisbude!

Perkere* er ganske enkelt ikke mennesker. De er ikke engang rotter. Hvis man kalder dem rotter, er man nødt til at kravle ned i kloakken og udbasunere en trefoldig undskyldning til rottekongen for at sammenligne hans ædle folk med perkerne.

(* Og nej, en perker er ikke enhver muslim, enhver tyrker, enhver pakistaner eller enhver palæstinenser)
Gravatar

#69 filmz-DocDoom 16 år siden

#68 - He, good one. Men desværre også sørgeligt. For det er jo sandheden. Uhyggelig og meget mashocistisk tanke, atvi både skal betale for deres levned og udsættes for dem.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#70 filmz-DocDoom 16 år siden

Så har dadlerne slået til igen. Ikke den store overraskelse. Det er jo hver uge. Min hjerne kan ikke forstå de danskere, der fortsat tager dem i forsvar.

http://ekstrabladet.dk/112/article374312.ece
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: