Kunne det ikke være guld, hvis man kunne se hvornår der blev postet nyt i forums? Ligesom, når jeg går ind på forumoversigten, hvor jeg i bunden af skærmen kan se de tråde jeg har postet på, og dem med nyt indhold er markeret med fed. Hvis nu nogen har postet noget nyt i Tagwall siden jeg sidst tjekkede den, ville det være fedt, hvis den stod med fed skrift.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Sådan er det da allerede... Den øverste forum oversigt gør netop det. Hvis jeg altså har forstået dit indlæg korrekt...
Hvis det er fordi du ikke kan se den øverste oversigt under forum, kan du trykke på "marker alle tråde som læst" eller hvadden nu hedder, og derefter skulle den øverste oversigt altid markere tråden med fed, hver gang nogen har postet noget nyt..
Hmm. Nu skete der sgu en helt masse. Har aldrig før haft en oversigt over nyeste ulæste tråde, men det har jeg så nu. Måske er det bare mig der er idiot :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
det er noget med hvis du trykker somewhere lige over amatør-film, så kommer det frem. Trykkede jeg på og så kom der en ekstra hvor der står hvornår der kommer et nyt indlæg i den tråd jeg selv har skrevet i.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
gad vide om ikke admins kunne flytte nogle af de nyere tråde om DVD film og tekik over fra dette forum til de nye ? bare for at få lidt mere gang i de nye.. :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#1 gi-jones 21 år siden
#2 maniac 21 år siden
Hvis det er fordi du ikke kan se den øverste oversigt under forum, kan du trykke på "marker alle tråde som læst" eller hvadden nu hedder, og derefter skulle den øverste oversigt altid markere tråden med fed, hver gang nogen har postet noget nyt..
#3 gi-jones 21 år siden
#4 El Capitan 21 år siden
Ja måske.. ;-)
#5 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#6 gi-jones 21 år siden
#7 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#8 chandler75 21 år siden
#9 gi-jones 21 år siden