Gravatar

#91 lagoni 18 år siden

#89 - tak for det, havde helt glemt alle de dejlige vouchers jeg havde liggende til .biz. Nu fik jeg købt People vs Larry Flynt og The Doors SE til 43 kr i alt.

#90 - jeg synes de har ændret deres søge-design en smule (lidt anderledes opsætning og man får ikke altid vist billeder automatisk) plus at man nu skal huske at vælge hvilken afdeling man søger i, det er det eneste jeg har lagt mærke til. Men det ser ud til det kun er .com.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#92 davenport 18 år siden

Nogen der har en go til cdwow på hånden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 tiny 18 år siden

# 92

Jeg har nogle 10 kr til den danske side.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#94 davenport 18 år siden

Ok, men det var mere til den engelske. Det er ALT for dyrt på den danske...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#95 McPeter 18 år siden

Virker de danske vouchers ikke når man er på den engelske side? Konverterer de dem ikke bare til £?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#96 b e c h 18 år siden

Er der andre end mig der har problemer med at få VEGA koden til at virke hos cdon?

Jeg bruger den her: VEGA6541
Gravatar

#97 Yoda 18 år siden

Har du brugt den før? Man kan kun benytte koden en gang!

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#98 b e c h 18 år siden

Nej jeg har ikke brugt den før. Jeg har også prøvet at oprette en ny bruger, der virker den heller ikke.
Gravatar

#99 Yoda 18 år siden

Så kan jeg ikke hjælpe. Brugte selv koden så sent som i går aftes uden problemer.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#100 b e c h 18 år siden

hmm.. meget mystisk!

Skriv ny kommentar: