Gravatar

#201 aknot 16 år siden

#200 Gratis forsendelses kode her

http://www.vega.dk/Modules/cdon.aspx
Gravatar

#202 myggen 16 år siden

Det er jo kun gratis forsendelse, der bliver efterspurgt gratis film (hvilket jeg da også gerne vil ha'!)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#203 aknot 16 år siden

#202 tjaa det kan jeg ikke lige være behjælpelig med :/ har heller aldrig hørt om at der skulle være noget.

Men du kan jo prøve at skrive "hænderne op dette er et DVD røveri!" til deres kundeservice, måske det virker.
Gravatar

#204 filmz-Pagger 16 år siden

Det er fordi der står man kan bruge et gavekort, ligesom i tv2.spuntik. der kan man få et gartis gavekort til en film, pr. mobil nr. :D.. Så det kunne være nice hvis man også kunne på cdon.com.. :P.. :D Håber der nogle der kan finde det man skal skriv en smsen for at få en gartis film :D.. TAK
Gravatar

#205 Outbound Sith 16 år siden

Jeg har 2 10-kroners koder til dk.cd-wow.com, som jkeg ikke får brug for, efter at de røvhuller har ført deres klamme knytnæve op i min endetarm for sidste gang (min Blade Runner box er "blevet væk i posten", og de nægter at sende en ny!)

Send en PM, hvis du er interesseret.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#206 chuck 16 år siden

beXKJFck
Denne rabatkode til cdon for gratis forsendelse virker ikke. Nogen der har en der virker?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#207 chandler75 16 år siden

Nogen der har noget voucher til cd-wow?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#208 wiseguy 16 år siden

Er der nogen af jer, der har styr på rabat-muligheder hos HMV. Vouchers el. lign.???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#209 ks 16 år siden

Findes der et aktivt sparelink til CD-WOW nu om dage?
Gravatar

#210 lagoni 16 år siden

Det i #147 virker (dog som sædvanlig ikke til priserne £4,99 og derunder)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: