Edit; Jeg har faktisk også fået en voucher fra første runde, hvor jeg brugte den engelske side, men den kan kun ses hvis jeg logger ind på den danske wow-side.
Portugal er åbenbart mit hold, jeg har haft resultatet rigtigt i begge kampe :) Fantastisk konkurrence; jeg nærmer mig 200 kr - og så har jeg ikke engang deltaget alle dage...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det er iøvrigt mærkeligt for mine vouchers er fordelt på: 1 x 20kr (?) en del x 10kr en del x 5kr (sucky sucky)
Ifølge den danske side er ens vouchers på enten 10 eller 15kr, mens .com siger 1-2£ så vidt jeg husker... hvordan mon jeg så har ramt 20kr ved jeg ikke? Måske bør man deltage fra .com men modtage dem på .dk?! Er forvirret?!
# 66 - Bare rolig; jeg regner heller ikke med at bruge dem alle. Man får jo mere ud af sparelinks på £ 2 end 5 og 10 kr vouchers... Jeg har iøvrigt også undret mig over, at de reklamerer med 15 kr. Men så længe vi får 20 kr og de ikke har lavet den omvendte fejl... :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
# 69 Det tror jeg faktisk ikke man kan, men jeg har ikke forsøgt. Jeg tror snart, jeg er nødt til at holde med Portugal; jeg har tippet rigtigt i alle tre kampe :-)
#61 Popeye 18 år siden
#62 putandtake 18 år siden
http://www12.cd-wow.dk/footy_predictor.php
Wow har ikke ville give mig engelske vouchers, men kun danske.
Edit; Jeg har faktisk også fået en voucher fra første runde, hvor jeg brugte den engelske side, men den kan kun ses hvis jeg logger ind på den danske wow-side.
#63 chandler75 18 år siden
#64 Captain Vallo 18 år siden
Jeg kunne ikke interessere mig mindre for fodbold, men mine gæt har da kunnet betale sig.
Ikke så dårligt ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#65 tiny 18 år siden
#66 McPeter 18 år siden
#67 McPeter 18 år siden
1 x 20kr (?)
en del x 10kr
en del x 5kr (sucky sucky)
Ifølge den danske side er ens vouchers på enten 10 eller 15kr, mens .com siger 1-2£ så vidt jeg husker... hvordan mon jeg så har ramt 20kr ved jeg ikke? Måske bør man deltage fra .com men modtage dem på .dk?! Er forvirret?!
#68 tiny 18 år siden
jeg regner heller ikke med at bruge dem alle. Man får jo mere ud af sparelinks på £ 2 end 5 og 10 kr vouchers... Jeg har iøvrigt også undret mig over, at de reklamerer med 15 kr. Men så længe vi får 20 kr og de ikke har lavet den omvendte fejl... :)
#69 McPeter 18 år siden
#70 tiny 18 år siden
Det tror jeg faktisk ikke man kan, men jeg har ikke forsøgt.
Jeg tror snart, jeg er nødt til at holde med Portugal; jeg har tippet rigtigt i alle tre kampe :-)